mmhm.. hihi.. då va de Tisdagen den 30 december 2008 nu då.. ;) hehe..

jaahaa.. fan snart e de 2009 :O hihi... å de e nice ;)
lalalalla (A)  imorgon e de då... Nyår... plus min brors födelsedag ^^ hehe..
han blir 25 ^^


ska bli skoooj i morgon antar jag hehe.. tror nog att detta e den sista bloggen för  mig iår.. ;) hehe..
kaaaanske skriver ngt ikväll men de får vi ju se ;) hehe... blir nog inget imorgon de har jag nog ej tid med! ;) hehe..
men vi får se xD

fan så skööönt de e å komma bort från allt.. komma bort från vardan...
få va för sig själv lite eller ja inte själv men inte va mamma iaf...
jag behöver en paus.... asså pallar ärligt talat inte mer...... känns de som ibland..
men ja.... samtidigt så vill man ändå va de.. :P för de e mer underbart än va de e jobbigt.. men dom stunderna finns ju... ^^
känns som Cassandra aldrig henner sakna mig å jag hinner aldrig sakna henne fr vi träffas ju alltid..
asså kolla syrran e ju borta enheldel... på jobb osv osv... å när hon kommer hm.. så blir Cassandra skiiiit glad... å vill komam till henne me en gång.. å lixom... de händer typ aldrig me mig för jag e ju alltid med Cassandra..
ne de ska både bli skoj å skönt å få komma bort lite... :)
samtidigt som jag kommer sakna min Cassandra så kommer de ändå kännas skönt å få känna saknad... lixom.. sen om man har kul tänker man ju inte lika mkt å de..
e glad att de bara e 31 dec - 2 jan..
först sa dom ju 30dec - 2 jan sen 31 dec - 4 jan..... men de hade jag nogej klarat av asså..
så 31 dec - 2 jan blir helt perfekt! :D :D :D
hur jobbigt de än kan va ibland å va mamma så.. vill man ju ändå va de hehe såå klart! =))
å som sagt för de mesta e de underbart ^^
men man behöver va lite barnledig ibland iaf jag.. :P
men tror alla iaf de flesta känner så.. :P


fan... kan ni tänka er att de e NYTT ÅR på torsdag.. lixom denna veckan hihihi.... =)
snackar lite med Izabella nu medan jag skriver här.. :P hehe..
å vi snackar om de på msn.. att de lixom e nytt år på torsdag.. mm å
säger man tex... "ja men då ses vi inte fören nästa år"  tex.. känns de såå långt.. :P haha men de e de ju inte xD hihi.. wiie..

ne nu så känner jag att jag skrivet allt för mkt.. :P hehe så ha de så bra alla å GOTT NYTT JVLA ÅR TILL ALLA ;) kram.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0