Grattis =)))

Grattis brossan på 23 årsdagen wiiiie =))

i dag för exakt 23 årsed.. så tryckte morsan ut dig hahah :D men jag vet ej vilken tid :/ men har för mig mamma sagt.. på morgonen men minns ej å hon svarar ej på MSN.. :/  men jaja.. :D

å.... för exakt... 47 årsed va mormor min högravid å skulle få om 2 dagar Hihi =)) mmm...

å sen GRATTIS till... Henry.. =) som fick en dotter i torsdas=)) wiie... den dagen de va plnerat å allt :D

Jag å Cassandra har nyss Duschat =)
så.. nu e vi rena :D

å mensen e slut *sköönt*

vi ska ta bussen 14:30 =)
ska snart packa å sånt.. vi lär ju få sova över ^^

sista bussen hem går ju 17 å något HAHAH.. :P
FATTIGT men jaja.. =))

nu e Andy å Syrran A.. istan å fixar lite saker å ting *blinck* ;P;P;P
;)

ne nu så ska jag inte skriva mer åter komemr nog imorgon =)) ha de gutt ;P Kraaamen.. ;P;P;P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Wiiie...ja hoppas att du nu hälsa & gratulerar "T" på födelsedagen...inte glömma ajabaja hihi...

Hoppas ni har de bra & har en massa me skoj!



Kramiz

2008-07-26 @ 23:57:39
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jasse ;P

hehe såg inte detta fören nu... :/ men jag ska hälsa honnom iefterskott=)))



aa de va skoj:)



hoppas er helg var bra.. :)



kram

2008-07-28 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0