tisdag.. ;P

KOm hem för en litenstundsedan eller ja kanske 1 timmesed eller va de kan vara =)) hehe..

vatt ute lite i dag i de fin fina vädret :), me min mamma.. :), å min syster..A..å dottern min:)
å vi va å åt på en Pizzeria *oj skäms :$* meen e får man ibland :$ äta sånt asså ;P höhöh..

sååå fiint väder *älska* å Cassandra sommnade nydligen.. :),  jag ska nog snart ut på balkongen å fortsätta att njuta av vädret=))))

Syrran e på sin körskola... så.. jag får sitta där själv:( men men de e ju bättre än inget iaf :) hehe..
humm va kan man mer skriva.. :p, ja.. de kan va svårt ibland:/
men så e de ^^

vet ni... jag kan nog tänka mig bli rörmokare har jag kommit fram till HAHAH... :D
hett jobb de där jhu. ;P ^^ wiie.. :P, men vi får se okej.. :)

men...nu ska jag gå till balkongen me en isglass :) hehe.. ha de bra... krama.. :)
återkommer kanske senare idag/kväll ;P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hej hej



Vilken skön dag du verkar ha haft blinkar

Men sitta själv på balkongen...du kunde ju gett oss en signal..bor ju mittemot varandra!



Önskar dig & sötnosen Cassandra en underbar kväll...fast vi hörs väl säkert senare på MSN ikväll ;)



Kramiz

2008-07-22 @ 21:32:05
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0