bilbarnstol.... !

åhh jag stör mig lite asså =(
tycker storlekarna på bilbarnstolar e såååå  skuma
som tex dom har 0-13 kg... men de e ju aldeles förlitet visst Cassandra väger inte 13 kg men ändå som om hon vill vara i en sån stol de e ju för spädbarn!!!
sen e inte näste 15 - 25 kg å de e ju förstort.. :/
va fan ska en som väger 10 kg ha??
asså.. jag har hittat en som jag vill ha som enligt ig e lagom pris inte för dyr 1500:-
men den e ju fan 15 - 25 kg!
å sen en annan som e från 8 mån till 4 år ellerr vad det var.. e aldelesför dyr..för mig... nästan 3000:- å de har INTE jag råd med nu!! :/ fan blir asså gaallen.. :/
sen finns de en anna som e billig å fin endast 1000 kr... meen den e till barn som e 2(3) år till 8 år eller va de e.. å de e ju me aldeles för stort.. :P:/ men lagom pris dock!:P

å jag vill INTE köpa en från blocket eller liknande.. för Cassandra kommer åka bil så pass mkt så hon ska ha en ny så e de bara.. för dom e GARANTERAT krockfria.. visst de e nog de flästa på blocket med... meen man vet ju aldrig...
men jag stör mig väärkligen på att ett ställe jag kollat på att e finns 0-13 kg å den en 15-25
kan de inte finnas typ 10 - 20 elelr något... den aldra minsta som e 0-13 den kan man ju inte ha till ett barn som e i Cassandras ålder.. en sån har jag redan å ne den kan hon inte alls sitta i för hon vill SITTA inte ligga som man gör i en sån... å då e ju den som e frpn 15 kg aldeles för stor för hon väger bara 10kg.. :/ va ska amn då göra lixom?!??
ska barnet inte få åka bil på några månader.... :S  att gå upp 5 kg så hinner väll Cassandra bli 1½ år eller något sånt..
elelr kanske mer än de :O kanske till å me 2 år.. men ngt sånt iaf...
så de e ändå sjukt att de inte finns ngt "mellan ting" :/
får kolla runt mer.. men de blir ju bara dyrare å dyrare tycker jag.. :/
1500:- tycker jag e lagom iaf för min ekonomi.. ^^
Ja minndre går så klart de med =)) hehe.. ;)bara den e bra osv osv.. :P
å säker m.m..
men hälst en NY som sagt=)) hehe! ;)
eller om de skulle va nån amn känner som inte behöver sin mer som garanterat inte har krockat å säljer den till en de kan me va ok.. men då ska den ju inte av 10 år gammal utan relativt ny ändå:P hehe men tror ej jag känner nån hehe :/
jo isf bara att dom fof.. behöver sin.. :P
men typiskt att den jag kunde tänka mig va 15- 25 kg.. :/
men men så e de ibland.. man kan inte få allt.. :/

aja som sagt får kolla vidare :)
men vill hitta en nuu nuu nuuu!
för syrran köper antagligen bill imorgon!!! :P
så.. hade vatt fett nice å ha en snart! xD

ne nu ska jag nog strax sova.. ;) men ha de bra alla.. :P

kram=))

Kommentarer
Postat av: Jasse

Men kan du inte låna pengar av din syrra eller någon annan och sedan betala av på 2 eller 3 gånger? För du vill ju inte ha en begagnad och då får man ju vara beredd på att betala lite mer oxå : P



Lycka till iallafall!

2008-11-20 @ 21:59:19
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Svar till jasse

hehe.. e e precis som du kan höra oss prata =)) hehe..



innan i dag så kom syrran me de förslaget =))



hon sa att hon kunde betala den så betala jag av på henne =)



ni e så smarta så båda 2.. =))



hihi..



thx ;)

2008-11-20 @ 22:51:11
Postat av: Jasse

Ja du ser...inget e omöjligt!



Jajamensan att komma fram till en sådan lösning krävs väldigt högt IQ fnissar



Ha en forts. fin kväll!

2008-11-20 @ 23:10:57
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse..

ne de e de ju ej.. ;) hehe



mm de behövs ju de xD





de samma de samma:)

2008-11-20 @ 23:19:54
Postat av: emma

vet de är svinigt dyra andra stolen man ska ha själv hade jag turen att få köpa min morbrors reservstol som de haft i deras andra bil så den va typ bara använd ett fåtal ggr så fick jag den på avbetalning oxå =)

2008-11-24 @ 09:40:57
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: svar till emma

ja de va bra du kunde de:)



men nu som du vet jag jag min hihi! :)



2008-11-24 @ 14:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0