Cassandras 1års dag och Kalas=))

Fredagen den 14 november 2008, Fyllde min dotter 1 år!! =)) wiiie!
hon blev firad av mig å min syster Annelie.. den dagen... :)
fick.. presenter åt god mat.. godis osv=))
en hell lyckad dag tycker jag! :), tycker nog syrran å Cassandra med! =))

Bara det att Cassandras pappa fråga om han fick komma å träffa Cassandra en stund på dagen så han träffa sin tös på hennes dag... å jag sa att vi kunde fika nån stans alla 3, men så blev de ju inte :/
men men, som tur e e ju Cassandra så liten så hon "fattar" ju inte de.. men sen då?! humm

men ja dagen va såå klart lyckad ändå!! =))
bilder finns på min BDB.. ;)

Kalaset: Lördagen den 15 nov, var de kalas.. :), då kom en del av slekten osv... :)
alla minna 4 syskon, syrrans 3 barn å hennes man, min morbror å hans tjej (som då e min syrras mans mamma hehe) Min mammas kusin å hans familj, å min mamma å hennes man =), å Tobbe.. kom me.. :), Andy kunde ej han va sjuk.. :/ , men men de blide bra ändå så klart =) hehe.. Åt god mat.. fick massa finna presenter osv osv.. :)
bilder finns på min BDB..  :)

ingen av Dannys släkt kom.. :/, ens inte Danny å hans mamma... men men..
kan säga att jag va såå förkrossad å bröt i hop 2 timmar innan kalaset då jag fick reda på att min dotetrs pappa inte kunde komma hennes PAPPA lixom.. så jag grät...en el del då.. :/
men men allt böev bra sen iaf... :)
å dom som bryr sig om Cassnadra kom iaf =)) de e ju huvudsaken!!! =))
å vill säga att de va ett lyckat kalas=))
wiie!!

ha de bra alla.. :) kram..

Kommentarer
Postat av: izza

aaah jag blir så arg på han asså vad e det med han?

-krama om-



sen konstigt att cassandras farmor inte kom ja menar fast danny inte kommer så kan ju hon komma ja menar det e ju ffs hennes barnbarn :O



men tur att allt blev skoj å bra sen :*



2008-11-17 @ 15:11:30
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: svar tilll izza

ja jag mee... blöää asså.. =/

naaw tack söt du e =)



ja exakt.. hon kan ju iaf vissa att hon bryr sig å att hon inte e som sin son, men men..



japp hehe de va tur.. ;)

2008-11-17 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0