Exakt 2 årsedan i dag! R.I.P! :'( :'(

jappz i dag är det exakt 2 årsedan som du gick bort... :(
det är hitils det HEMSKASTE jag vatt med om!!!! :'(
å hoppas de förbli de hämskaste..
att se någon gå bort bara så där helt oväntat är ingen hitt å inget man vill vara med om! :(
jag tänker på dig i stortsätt var dag! jag vill ha tillbacka dig saknar dig sååååå! :/
mår inte alls bra av denna händelse! du var helt underbar å jag älskar dig! :)
å du va för ung för å dö! =/
du blev bara 15 månader..:(
min älskade älskade Amigo!
man märkte inga som hälst problem me dig du va dig själv hela tiden å du hade inte ont..
inte va man kunde se på dig iaf.. å den dagen du gick bort så va du  helt som vanligt..
så här gick de till..

jag kommer hem från skolan... hundarna Diego å Amigo kommer mot mig för å hälsa på mig
jag klappar dom.. å Amigo som vanligt skulle busa lite men  jag sa nej.. för kännde inte alls för de just då..
jag gick in i hallen.. tog av mig skorna å hängde jakan.. Jag gick in i vardagrumet Diego gick efter mig... å Amigo efter Diego.. nu e jag å Diego helt inne i Vardagsrumet.. Amigo e precis över trösklän med ena framtassen han hinner inte längre än så... när man hör hur Amigo trillar å "skriker" å huvet dras lite backot.. han liger nu i dörr öppningen mellan hallen å vardagsrumet.. helt ligandes på sidan.. jag kallar på mamma... som okså e i vardagsrumet hon går fram till honom knuffa lite nätt på han ingen regation hon säger "ta in Diego i ett av sovrumen så länge han e bara ivägen nu"  å så gjorde jag de... å jag grät.. mamma säger att jag ska hämta vatten å de gör jag så fort jag bara kan i ett stort glas... medan jag gör de ringer mammas mobil de e hennes man.. sen skvätter mamma vatten i ansiktet på han men ingen regation mamma frågar sin man i luren va hon ska göra så sa han försök massera hans bröst å mun mot mun metoden på honom.. å de gjorde hon ett antal gånger inget hände.. :/
sen la dom på igen å min mammas man skulle försöka komma hem så fort som möligt... jag å Mamma insåg de vi inte ville inse Amigo var död... å de va han.. medesamma han nudade golvet me sin kropp bara de man vill ju ändå försöka.. man vill ju inte de ska vara sant.. man kunde inte inse de lixom.. jag å mamma sätter oss ner å kollar på han.. hur han fint ligger där å "sover" såg ut som han sov fridfullt! :), vi båda inbilade oss helatiden att han andades..men ja.. de va ju bara inbildning för klart att man gick å kände för säkerhetens skull.. jag kunde inte låta bli å tänka helatiden att Amigo skulle vakna resa sig å gå mot mig å mamma.. men de fatta jag ju att de skulle de inte hända.. :'( jag å mamma snacka minnen som vi hade med Amigo för hur de än e så när nån går bort kommer minnena fram... å ja då blev de att vår gråt gick över till skratt blandad me gråt.. för de finns såå många bra minnen me denna hund.. å roliga.. :) men även en del mindre skoj.. men.. fan.. så e de ju me de flästa djur å även männskor.
min syster Annelie var med min mammas man i bilen för hon hade inte besökt oss på ett tag.. å hon hade hört att Amigo växt om Diego i mankhöjden å de ville hon se.. typist att när hon väll skulle hälsa på å sova över hände de.. :/
sen kom dom hem å så ringde dom djursjukhuset så dom körde ut honom där innan des så kramade jag klapade jag å pussade jag honom ett sista förväl..  han va lite kall om nosen bara å öronen å lite på tasarna annars va han varm å go å mjuk! Sen bar vi ut han i bilen man jag klara inte av de så jag gick å grätt... å satte mig nån stans... å jag sa att de skulle behålla hans halsband å de gjorde vi! :), ett minne ju<3<3<3
Jag å syrran stanade hemma med Diego.. :), å jag torkade av golvytan där Amigo låg.. så Diego inte skulle känna av dofter från Amigo... men ja... som alla vet så har hundar ett vääääldigt skarpt å bra luktsine så de första han gjorde  när jag släpte ut han från sovrumet va å springa å nosa.. på platsen.
Jag kan säga att änidag kan jag börja gråta/få tårar av denna händelse å den enorma saknaden av Amigo.
tänker på de ofta ofta ofta! kaske inte exakt var dag men nån gpng i veckan iaf!
dep dep dep!!! kan jag lova.. :/ men sen får man tänka på alla underbara stunder å se på alla söta bilder på honom osv.. :)
dom på djursjukhuset trude de va hjärtat som  var felet.
min älskade älskade älskade lilla lilla beby bus! Amigo!  jag ääälskar dig å saknar dig.. A-a-a-amigo!
rip! hoppas du har de bra där du e nu min söt!

RIP Amigo 15 Agusti 2005 - 21 november 2006

han var en svart grand danois me lite vitt på bröstet mankhöjd vid 1 års ålder ca 92cm


vi hann bara ha dig ett år.. för vi köpte dig början på November 2005.

Lilla Amigo 23 Mars 2006, ligger å  slappar i min säng! =)    han e på bilden ca humm 7 mån..  har typ inte såå många bilder på Amigo på denna daorn, för då hade jag tagit in en bättre bild ^^
Här ligger lilla Amigo i min säng å slappar, här e han ca 7 månader gammal bilden e sen 23 mars 2006 :)
har inte så många bilder på honom på denna datorn :/
för då hade jag tagit en bättre :)
men denna e bra alla på han e bra!=))

Kommentarer
Postat av: izza

R.I.P Amigo <3



det är klart du får vara ledsen å så jag menar

ett djur man har blir ju som en familjemedlem <3

Jag hatar att djur ska döö ;( det är så jobbigt :/



-krama om-

2008-11-26 @ 20:16:30
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: svar till Izza,,

naaw tack söt du e!

ja klart dom e som en familjemedlem ^^

å inget man bara skaffar å gör av me hur som hälst m.m



jaa de gör jag me =/ uche... på det...





taack =) gör kramen =))



men hoppas de blir en på riktigt snart.. ;)



nu va de ett tag sed.. :/

2008-11-26 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0