handlat=)) osv.. :P

ja.. nu har jag vatt i väg å handlat ALLT till Cassandras kalas=)) wiiie=))
på ica maxi.. ;)
eller ju inte nu.. men innan idag^^ höhö..
Syrrans man var me mig för han fick ju köra mig hem hehe... :)
han e sååå snäll sååå asså=)))
så... de blev 5st fulla papers påsar... å 2 fyllda plast kassar.. ;) hihihi.. :P
som e enbart till kalaset =) wiie! ;)
wiiie, ja de e då.. Mat... tårtbottnar.. tillbehör till tårtorna.. kaker.. läsk, kaffe, ballonger.. å andra dekrationer.. :)
plast talrikar, muggar å bestik.. :P,för de blir ju rätt så många... så.. de underlättar sen me disken osv.. sen tror jag ärligttalat inte vi har 20-25 st talrikar, glass osv... vi har bara 8  talrikar tror jag de e.. :P så... haha.. =)
men jaa.. e man 2 behövs de inte fler.. eller ja vi e ju 3 men Cassandra har ju sina egna barnaktiga i hårdplast=)
å just de sarvetter köpte jag me.. :P å baterier till kamerorna.. ja en hel del saker... :)
kalas e inte billigt asså.. :O hehe.. men men de e de ju vääärt =)) spec.. till ens barn<3<3<3
gör heldre ett riktigtt bra kalas till mitt barn me mat,tårta ja hela kitet än till mig själv^^
fast ja... ärlit talat har jag de till minna kalas me (A) hehe=)
att årdna kalas e nice tcker jag... men detta e de första jag ska göra helt själv.. eller ja lite hjälp av syrran får jag ju såklart.. :P
men annars har alltid min mamma hjälpt mig för har ju bott hemma :P
när jag fyllt år innan.. :P eller ne... när jag fyllde 20 bude jag här... asså här jag bor nu ja ni vet här ;)
haha.. ne men... hemmifrån.. men då hade jag å syrran mitt kalas/fest å inflyttnings fest i  samma :Phehe..
å dom äldre i slekten gav mig presenter på Cassandras dop.. :) de Kalaset gjorde jag de mesta själv... men fick en del hjälp av min bror T å våran mamms.. =)) <3<3<3
mamma gjorde smörgos tårtan å jag å Thomas gjorde alla snittarna:)
å Annelie sågtill/passade Cassandra =))
ett lyckat dopkalas de=)

mm... imorgon blir min tös 1 år:D eller humm ja.. igentligen idag.. för i dag e hon 365 dagar å de e ju 1 år.. :P
för de va ju  fu*king skått..år.. :/
men men... den 14 e ju imorgon... så hon blir 1 år på sin 366dag... :P hehe.. så e de ju me alla som fyklller år efter februari... :P

läängtar såå till imorgon då ska snutta plutta få alla sina presenter av mig.. :)
6 st e de.. å en av dom va rätt dyr.. å  en annan.. va humm sådär.. dyr.. :P
å sen dom andra 4 va medel.. :P
eller ja jag vet ej hehe... =)
å hon ska få 2 av syrran i morgon... 2 små
gör på kalaset ska hon få en till av syrran en stor emn hon får vänta me den till sitt kalas... för hon å min bror T la ihopa tillden saken.. för.. den va li´te dyr.. så.. dom köpte den tsms =)
jag tror jag vety va de e men jag vet inte men jag tror jag vet.. :p hehe
återstår å se på lördag xD
å då får hon en masssa presenter till^^
min lilla sessa... sååå liten men ändå såååååå bortskämd.. :P

ja idag va vi då på bvc... å hon väger nu...10170g min lilla mullunge ;) hehe.. nedå.. inte såå farligt =)
å 73,5cm lång... :P å huvudet var 46cm ^^ wiie.. mm nu vet ni de xD
å så fick hon vacinationspruta de gick såå bra såå! :D wiie!
lite gnäll men gick över fort=)) ;)

första gången jag hölt henne när hon fick en spruta.. har nte vågat förr :$
de e ju en av mina stösta fobier.. å då se sin flicka.. få en spruta uche.. :/
min mamma har vatt den son gjort de innan.. lika så när hon fått blodprov
men en gång va de  syrran.. (Annelie), men min mamma va ju inte me på BVC så ja då fick jag ju såå klart hålla henne ;)
men de gick bra  ändå=))
å vet nu Cassandra kan drika ur sugrör=) hehe.. bra va :P
hon kanske har junat e tidigare men bara de inte prövat fören nu ju
eller jo pröva kanske när hon va 6 mån eller ngt emn ja de va kju idigt hehe :P

men.. ne.. nu har jag skrivit sjukt mkt hehe.. :P
så får bli STOP nu.. ;)
ha de bra.. alla godisbitar.. ;)
kraaaameeen.. ;)


p.s
Justde... min mammas man fyller me år imorn.. :P hehe..^^

d.s

Kommentarer
Postat av: Jasse

Klockan har passerat 00.00 och det är fredagen den 14 november! Grattis Cassandra på din 1-årsdag hoppas dagen samt ditt stora kalas på lördag blir kul. Tyvärr blev vi inte bjudna av din mamma även om ni + A var här på vår dotters 1 årskalas...Men de får gå ändå och vi ska ju ändå på min brors bröllop istället! Hade visserligen tänkt att komma idag (fredag) med en present men vill ej tvinga oss på!



Än en gång GRATTIS CASSANDRA

2008-11-14 @ 00:41:11
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svart till jasse

tack=)

2008-11-14 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0