Lite av helgen ;)

Fredag: tog de lungt åt gott kolla idol, sen en film.. en komedi den va bra å skojsig=))

Lördag: Andy å Tobbe kom hit.. :), så vi drog till Casablanka å åt! :P

mmmmmmm MUMA säger  jag bara såååå gott =))
jag å syrran åt Fläskfile... GODA mmmm man fick 3 bitar....var.. ^^ sen pommes mmm :D å en av den goooooodaste b-såsen jag ärit mmmmm muuuummmmaaaa sååå goooooooood!! :D å sallad å sånt till de gött gött i gött gött ;)

Andy åt lövbiff.. me pommes å b-sås..  han tyckte me om sin mat... :)
å jag vet att den e god.. för har ätit de förut på Casablanka ;) hehe..

å Tobbe åt.... nån pasta talrik med kyckling file å lasagne... han tyckte om de :)
men de kan jag tänka mig för de såg gott ut=)))

å dom 3 drak öl å jag cola =) hehe

å Cassandra var med me så klart! :D men hon bara sooov :/ så hon gick miste om den gooooda maten.. :P
typiskt.. :/
men men... de kommer sååklart fler grr =)) hehe..

mmm då blev syrran 26 igår så.. :P, å nämre 30 ;)
än 20
men som Tobbe sa "ja, men de e iaf nämre 25 än 30 iaf" haha, mm de har han ju rätt i ;) hehe..

å syrran blide glad för presenterna hon fick av mig å Cassandra xD men äche.. sånt e jag ju bra på ;) hehe *ler*
hon fick.. en sån minni lampa.. man har när man läser.. :P, hon läser ju en hel del... :P
å ett ölglas som man kan ha i kylen så blir de iskallt... å ölen eller villken drika man nu vill ha i.. blir då me kall å gooo! :D
sen en sån sak som man lägger i badet så vattnet blir blått... å fint =) å  håller värmen längre =) hehe.
så den blev hon me gladför..
hade själv me velat ha en sån ^^ så kanske köper en till mig själv me vi får ju se :P hehe
å sen så fick hon en lite mer skämt present hehe.. men hon gilla dom mkt.. å såna köpte jag även till mig själv haha.. :$
de e glasögon som e sugrör.. :p hehe.. så har man dom på sig å  en del i munen å en del i glaset/flaskan... å så.. driker man :D så går drikan igenom hela glasögonen osv haha xD
så dom va balla  =)) men hon gilla dom å skratta lite =)) haha :D
men hon värkade nöjd me sina presenter =))
wiiie!=)

ska ha me mig mina sen till nyår hehe.. :$
lalalala (A) (sugrörsglasögonen asså)

sen efter vi vatt å ätit på Casablanka.. så drog vi hem till oss o umgicks.. :)
Tobbe å Andy åkte hem innan idag (söndag) de åkte vid 11 för Tobbe skulle hem å tvätta kl 12 :P hehe..
men de va en skoj lördag =)

Söndag:
Jag gick ner till netto för å handla lite lunch till mig, syrran å Cassandra =)
de blide ägg, backon å potatis..
så vi stekte potatisen å äggen
ja även beconen men ja... de brukar man ju ;)
de vaa gooott =))

de e hääääärligt väder tycker jag =)
jag frös inte å gick ut me en tun jaka bara eller inte jaka men en tröja me blixtlås.. å en t-shirt under..
å frös inte alls :)
hade till å me tröjan öppen ^^ höhö
men ja de e ju lite regnigt å sånt men ja de  tillhör ju hösten =)
å de e bara såå mys.. spec..när man e inne :D wiie ;)

sen ska jag se.. på ensam mamma  söker kl 20:00 hehe gillar de pogramet xD
efter de kl 21 kommer de en film.. vi ska se en komedi... har för mig de va kanal 9 ;)

ja de e lite om helgens händelser o sånt :) hehe
hoppas er helg me vatt bra å fortsätter va de =)) hehe.. hare bra alla... goingar där ute =)))

kraaaamen.. ;)





Kommentarer
Postat av: Jasse

..................|/...............

............(@ @)............

+---o00--(_)------- ---+

|........Ville bara ......... |

|......önska dig en ....... |

|.......trevlig kväll..........|

+--------------o00-----+

...............| | |...............

............(...|...)............ Mvh Jasse

2008-11-09 @ 18:56:46
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0