Mååndag.. ;P lalalalalaa ^^

idag e de måndag =)) hehe

i förrgår så blirde jag medlem på.. "facebook" :P hehe.. en mkt bra sida om man vill hitta... folk.. man känner osv.. som man tex gott samma skola med osv osv hehe
har hittat en del har 26 vänner där nu å 10 av dom har jag gått i samma klass me i grundskolan hehe
dom andra e andra man känner på annat håll
som tex min fd granne S, vi bude granar i  malmö
o sån en del andra=))


skoj skoj!!

men fler vänner ska de bli! :D hehe..
har ju bara vatt medlem sen förgår kväll ^^

sååå taaack Emelie att du "tvinga" mig å bli medlem hehe.. inte tvinga men jag sa först nej emn sen så sa du jo kom igen å bla bla! hehe.. först tyckte jag sidan va sjukt fattig men inte nu mer! :D haha.. man måste ge vissa saker en chans asså =)) hehe..
helt jvla underbart! :D hihi..

hitta även 2 st fd lärare jag haft i grundskolan hahaha xD  skoj.. ^^
men dom blide jag ej vän me dock.. :P hehe...

å mammas mans söner osv osv=)) hehe..
så de e en sida jag rekomenderar om man vill hitta fok =)) hihihihi


www.facebook.com e sidan=))) mmmmmmmmmm såere ;P hehe..
å jag säger de det underlättar å ha en presbild.. för jag menar söker man på ett namn som e skiit vanligt nu bara jag säher ett... tex Sara Nilsson som måånga heter... så.. om den inte har nån bild så vet man ju inte vem av alla dom som inte har bild just den sara nilsson man söker e hahah xD


idag e de tvättedag hehe =)
mm såere kan behövas ibland=)

syrran fyller år nu denna veckan.. ;P
å Cassandra nästa vecka! :D  wiiie ! hehe..
*Läängtar*

till lunch åt vi korv me brö :P hehe.. gott

till midda blie spagettie å kötfärsås.. ;P änu goare hehe =)) mmm mumm!!! =))

Fan jag stör mig som faaan... jag kan inte skicka SMS de måste va ngt fel me telia asså :/
syrran kan heller ej skicka
jag sms med E en hel del.. å rätt som de va så kunde jag inte svara mer.. :/
men men... jag läängtar till de kommer igång igen =)) hehe..



Meeeen ha de bra alla.. ;P höhö... kramen.... ^^

Kommentarer
Postat av: izza

hej hej synd det med tele hehehe men de funkar nog snart heheh ;)



assså du har den sidan med hgahaha mjo den e bra men bara så du vet allt som du lägger upp där får dom anv'nda dina uppgifter å alla bilder :P hehehe så de e lite kasst heheheh ;)

bli vän med mig där ;) hahhaha

izabella persson ;)

2008-11-04 @ 18:39:51
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: svar till izza

ja.. de funka sen hehe :)



va jasså visste jag ej :O haha tack du sa de.. ;P



japp å nu e vi vänner där hehe...

2008-11-04 @ 23:00:21
Postat av: Jossan

Hej! Har du några förslag på vad man kan klä ut sig till på bokstaven P? :)

2008-11-04 @ 23:07:03
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0