Min goa tös =) <3<3<3

asså man får VÄRKLIGEN tänka på va man säger nu för Cassanda snappar upp ord efter ord.. hon kan en heldel nu..
å säger ett nytt nästan var dag.. :)
de e skoj =)) hehe!

asså i går va vi ju på kalas... fira minna systrar hehe..
å syrrans Js 3 barn gick runt å lekte.. att de skjött varandra osv.. hehe..
så hade dom händerna som pistoler å så "pang pang"  nu går Cassandra me runt här hemma å pekar på folk/mig å säger "pangpang" eller nja nee.. mer "banban" låter de som haha! ;)
de e så sött hehe.. å hon lär sig fooort asså :O hehe!
min lilla lilla gumma ^^
som börjar bli så stor så stor så.. :P hehehe..

i dag sa hon välling eller  hon utalar de mer "nälling" :P hehe söte =))

ja hon kan såå mkt nu hihi... tänk va en sån plutt på bara 1 år förändras asså! :) hehe
från en hjälplös liten mänska som typ inte kan något alls... bara ligga å se söt ut osv.. :p hehe.. till en liten 1åring som kan säga en del saker, gå vissa var näsan finns å massa massa annat =)) hehe!
leka osv... =)
helt underbart =) hehe! säger bara tur man har den lyckan å får vara med om något sååå underbart som att se hur sitt eget  barn sitt eget kött å blod utväklas! :) de e fantastiskt!! =)), å vad man älskar de små liven!! =))

Cassandra e såå söt hon fick en leksakstelefon i present av min mamma.. å hon går ofta å snackar i den hehe=)
innan hon inte hade den tog hon andra föremål å lossades att de va en tele... men nu har hon ju en egen =)) hehe!
söt liten gumma mamma har! =)

nu sitter hon å leker me sin nalle phu läragå bil hon fick av mig.. :), där e ju en del knappar så de kommer roliga djud å lyssna på å dansa till hehe!
Cassandra bara äälskar å Dansa hehe.. var gång hon hör musik ska hon dansa =)
som man sätter på musik ska hon de.. elelr om hon hör musik från reklam  från TVn.. så ska hon dansa å sina leksaker som spelar musik.. m.m ^^ hehe!=)
dansa dansa dansa! ^^ hehe..
söööt unge man har! å sååå charmig! :D:D:D

de finns en leksak hon har som spelar humm 4 - 5 olika melodier å hon har en favorit där å dansa till :P för hon trycker på knappen till den melodin kommer å då börjar hon dansa=) hehe!

jag filmade de på hennes kalas fö hon charmade folk då me sin dans,.. men de va lite mörkt.. :/
så man ser de bara halvbra hehe! :)
men man ser de iaf å man hör melodin =) hehe! ^^
sötnöten där!=)
ne ska inte skriva såå mkt mer nu om min lilla helt underbara tös.. för då hade de aldrig tagit slut.. för de finns såå mkt hehe! ^^

idag e de söndag... :)
så vi ska mest ara slappa! :)
kolla lite TV osv.. :) hehe, sånt nice å mys=)

aja nu ska jag inte skriva mer.. :) ha de så bra alla=))
kramen.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ja de hoppas jag oxå....( :

.......................................................................................................



Naw....kul att läsa om lilla Cassandra och även läsa hur lika våra små tösabitar är hehe...Kul att hon börjat snacka mer o mer men som du säger, man måste vara försiktig med vad man säger för de snappat upp ALLT : p



Hur e de annars idag, bakis?! fniss

2008-11-30 @ 12:42:24
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

aa förstår de hehe =))



-------------------------------------------------------



okej.. :), ja skoj att de e lika hehe =)

ja de får man ju göra hihi... ^^





bara bra här.. nja inte bakis.. va lite smått innan men de vara bara 1 - 2 timmar.. de va inte sååå farligt ^^

hur e de själv?

2008-11-30 @ 17:14:34
Postat av: Jasse

Bara bra me mig tackar som frågar ( :



Kul att du gillar min nya design ler De e inte lätt att fixa så man själv blir 100% nöjd...e fortfarande inte nöjd fnissar



Jag fasar tills även granen ska upp, har ju två små busiga flickor : p Ska ni ha gran? Själva har vi en i plast, gillar inte att man tar in riktiga!



Kramiz ^^



2008-11-30 @ 19:11:47
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0