snart soova ;P

ska snart ta å soova! =)) hehe

å nu har jag 32 vänner på FB de går undan =))
de e skoj faktit.. få kontakt me folk man inte träffat på ngt år osv=)) hehe...


börjar bli lite smått trött nu hehe.. så ska nog sova... strax.. ^^
får se va man hittar på imorgon^^


ajjj.... innan idag snublade Cassandra:/
å hon kroka me huvet in i en kant :/
så hon fick ett hak! :/ å de kom bloood!!! å jag fick nästan tårar asså :O
se min lilla dotter me rinande blod på huvet asså! :/
HÄMSKT! å min sååå stora fobi mot blod.... men jag va stak vet ej va som hände.. de e nog bara för de va min lilla sessa!!
jag  torka bort de tvätta osv.. de hae jag INTE klarat av på nån annan knaopt mig själv
men jag ringde mamma.. för jag va rädd.. :$ första gången Cassandra fått blod ju :O
men ja.. haket såg värre ut än v de va å de sluta blöda sen ju.. :P
men... va fan e de första gånge å hon e såå liten så.. e de klart man tror de värsta :$ iaf jag..
å ploster va inte lönt å ta på de bara hon drog av :/
men men... hon e ju så liten å förstod inte varför man ska ha ploster hehe..
haket kom vid ögonbrynet... ller hak å jhak låter som de e väärsta stora saken emn de e ett litet kak eller jak.. humm..
aja hon grät i ca 10 sek sen gick de över å grät ens inte när jag tvättade av de osv.. sen lekte hon på glatt igen =))


å de ran blod såg sen en droppe på golvet..
men de va inte så djupt först trude jag de skulle va skkit djupt imet... de kom en del blod ju.. :$
aja.. så e de å va mamma... man proarsig såå lätt osv.!
ak va rädd jag va asså! :$ inte skoj inte :/
men de gick iaf bra=))
de e nog de värsta som hänt i dag å på länge!

nee.. nu ska jag sitta här en stund till sen soova ;P
men ha de bra alla.. å god natt.. å kram på er! ;P



i misss you soo E.. =/


Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaaw stackars lilla Cassandra...usch vet hur de e när de ramlar och slår sig, inget vidare för en mamma att se ju. Man vill ju inte att ens barn ska ha ont! Tur att de gick bra iallafall. Du får krama henne från mig ( :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Passar på att säga....

Detta är seriöst...Vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? Kolla in dehär då: http://jasse.webblogg.se/2008/november/tjana-pengar-pa-din-hemsidablogg-du-med.html



Kramiz Jasse

2008-11-04 @ 02:35:05
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse..;P

ja.. visst synd om henne jhu..:/

nee intbe alls skoj å se sitt barn få ont! :/

me tuvärr så händer de ju..

aa ska krama henne =)



tack för ditt inlägg... :P

2008-11-04 @ 12:53:42
Postat av: Jasse

Sv: Jodå tack de gick bra...har skrivit lite om besöket i min blogg ( :



2008-11-04 @ 16:09:02
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

va bra =)

ah ok ska kolla de nu då:)

2008-11-04 @ 17:35:24
Postat av: izza

aoow stackars henne :(

men de e klart man blev rädd jue hehe

men de e ju tur att du klarade av det gumman ;*

2008-11-04 @ 18:36:33
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Jasse

Sv: Ja de var jättenice, dessvärre har jag skitont i ryggen just nu snyft



Jaaa maten var riktig smarrig hehe....Har lagt in lite bilder på grytan ( :

2008-11-04 @ 18:38:17
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Julia

tur att det gick bra!

ja man kan ju lätt oroa sig över allt och inget som mor. vet inte om det är bra eller dåligt:D



Kolla gärna in min blogg där Ordet är ditt.

Kram!

2008-11-04 @ 19:18:22
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: svar till Izza

aa synd om henne.. :/

visst va de tur jag gjorde de =)) hehe

2008-11-04 @ 22:55:06
Postat av: svar till.. Julia

ja visst var de det=)



ok ska kolla :)

2008-11-04 @ 22:55:48
Postat av: Svar till Jasse..

aj då :/



ok ska in å kolla =)

2008-11-04 @ 22:56:39
Postat av: Jossan

Hej! Har du några förslag på vad man kan klä ut sig till på bokstaven P? :)

2008-11-04 @ 23:07:36
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0