Tisdag.. å nyår.. ^^

mm i dag e de Tisdag blääää


idag boka vi stuga till nyår... :)
så här ser de ut. :P
2 st stuger å man kan sova 6 -8 pers i båda... :)
kommer dit på nyår (asså den 31 dec...men ja de fattar väll typ alla ;) ) så vi ska åka så vi e i stugan runt 13 -14 tiden.. :)
tar bara ca 1 timme me bil från h-holm så de e nice.. :)
me kort biltur hehe..
sen hem 2 jan
de e skit bra tycker jag för då e de bar EN dag jag e utan min flicka... för den 31 tröffar jag ju henne en stund.. :)
å sen den 2a med hihi... så e e bara den 1a jan jag inte träffar henne alls :/ men men de går nog bra hehe
som jag skrivet förr.. vet ju att hon e i trygga händer =)

först skulle vi hyra nån stans i halland elelr nånstans där iaf.. :P
å då kostade en stuga 3600 för 30dec - 2 jan.
å de va bara EN stuga som hade plats till 8st..


sen hittade vi ett annat ställe i skåne... som si ska hyra TVÅ stuger 31dec-2 jan
å de som jag skrev tidigare tar 6 -8 pers vardera asså sammanlagt 12-16 pers hehe
å de endast för 3000, altså 1500 per stuga hehe
så de e ju ingenting när alla delar på priset=))
sen e de iof lite bensinpengar men de delar alla... med på ju..
å matpengarna delas me ju
så de blir inte så mkt =))
wiiie ska bli skoj! ;D

först tänkte vi ju ta 31dec-4jan men de tyckte vi bara va onödigt..å de e bra för de hade vatt såå många dagar utan min Cassandra :/
så de e bättre me 31dec-2 jan

för man pallar ju inet åka hem redan den 1a jan.. då man har festat osv.. å kanske ska lämna stugan redan kl 11 -12 lixom.. :P
så den 2a blir bra =))) Lalalalalaa (A).. hihih wiiie.. *Läängtar sååå* Hade velat ha en Flickvän tillsdes så hon kan hänga me... men ja.. de e ju inte sååååå långt kvar till nyår.. :/
så jag hinner väll ej få en.. :P:/
men men så e de ju.. sen vill amn ju inte ta första bästa lixom..
vill ju ha kännsler me osv osv..
men äche de e og skoj ändå ju
för dom vi ska åka me e ett härligt sälskap å man har alltid skoj... =)
å M å M träffar jag inte alltför otfta sist va ju på Malmö festivalen ju^^ hehe
de va skoj.. ;)

de e iaf skööönt att.. ha bokat stuga nu så amn vet till 100 att de blir av osv.. å om man vill fråga nån me rom den personen vill me eller dom.. osv.. så e de ju bäst å veta datumet 100 % :P hehe ;)


ne men ha e så bra alla mä'nnskor.. ;)
kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0