Torsdag ^^ o lite sånt =))

Idag så har jag å Cassandra gått lite i stan me mina systrar! =), de va skoj!
Jennie fick ett present kort från min å Annelie på HM i present för hon lev ju 28 i måndas =)
så hon köpte lite kläder där =), på lördag så blir de kalas för mina systrar hemma hos Jennie.. dom ska ha ett tillsammans.. de fyller ju år nära varandra så =) hehe!
men de blir nog skoj!=)
jag tror att Cassandra ska ha de lila fina sättet som hon fick av mig i present då =)
de kommer va första gången hon har de på sig isf =) hehe!
de e rätt så fint =)) å lila e en fin färg=)
så de blir hon nog fin i=) men min tös e ju såå klart fin i allt! ;) hehe!

fan nu e jag PROPP mätt! :P jag å Cassandra värmde upp grytan som blev över i går.. så de va naajs å få i sig lite käk nu =))

i morgon e de fredag! =)) wiiie
å då ska jag träffa Izabella :D:D:D äääntligen hiihhi, de va ett tagsedan sist.. :/
saaaknar henne jhuu.. ;););) <3
så de blir nog naaajs.. ;) hehe!


idag ska vi bara slappa.. de e sköönt ska försöka lägga mig tidigt idag i gen :)
de gjorde jag iaf igår =))
naajs, redan kl 23:00 :D
wiie!

de  e såååå skönt å komma isäng itid fy fan va man mår bra av de.. =)
å få dom timmars sömn man behöver =))
det gillar jag =)

Cassandra har kommit in i riktigt bra sovrutiner! :D
sommnar allt mellan 18:00 - 21:00
de e gött de =)
jag vill försöka hålla henne vaken till iaf 19 - 20 tiden... men de e inte alltid de går *fniss*
så skönt att jag började me den metoden lägga ner henne i sängen gå ut från rumet å så sommnar hon av sig själv =)
de tar oftast bara 5 min =)) de e gött de =)
ett tag så sommnade hon ju inte fören aööt mellan 22 - 12 :/ men de hölt bara i sig i ca 1 - 2 månader.. :)
sen började jag me den metoden som jag nyss skrev... å då sommna hon betydligt tidigare!! =) hihi.
men oftast har hon sommnat vid 20- 21 tiden... förutom dom 1 -2 mån.
så jag ska inte klaga =)  att jag bara hade 1 - 2 mån som hon va uppe sent =P
för vissa har ju de  längre :/
men men de e ju så olika =)
men den metoden e såå bra så! :D:D:D
lägga barnet, säga gonatt pussa på pannan ta på teket å gå =)
första gången jag gjorde så tog de en hel kvart för henne å sommna men  de e inte så farligt
nu e de allt mellan 1 sekund - 10 min men oftast ca 2 - 5 min :P
sköönt =)) å tror att hon mår bättre med å sommna tidigt asså =))
plus hinner man kolla film osv osv..
göttans =)

tror Cassandra behlvt sova lite midda för hon e trött..
gnäller för minsta lilla.. å gnugar sig i ögonen :P hehe ^^
sötisen!  =)
å hjäspar en del gör hon me ^^ hehe.. :p

ne ska inte skriva mer just nu.. ;)
men ha de bra alla=)) kraamen!


Kommentarer
Postat av: Jasse

Thanx...visst e lampan nice ( : En riktig prinsesslampa ju hihi...



Jaså ni har redan hunnit göra stan idag?! Ja jag så ju dig, Cassandra o din syster "J" innan när ni kom hem ( :



Skönt att Cassandra kommit in i bra sovrutiner, det är A o O och så skönt när man får lite tid över bara för sig själv!



Aaaha så hon kommer imorrn, ska ni hitta på då?



Ha de fint & krama Cassandra! ^^

2008-11-27 @ 14:38:26
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svart till jasse

så lite så.. :), jaa då=) finfin=)



ja de har vi.. ;) hehe!

ah okej då =))



ja de e nice att hon har de :) hehe!





ja de gör hon.. ;)hehe..

humm jadu vi vet ej än--- vi ska först gå lite i stan.. för jag behöver köpa en sak på apoteket..

som jag glömmde köpa idag.. :P:/

sen får vi se =)



de samma de samma =)

Krama M från mig å Cassandra =)

2008-11-27 @ 16:01:26
Postat av: Louise

Hej hej! =)

Tack så mycket!

2008-11-27 @ 21:12:08
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Jasse

Hej på dig!



Tänkte höra med dig om du köpt alla dina planerade julklappar?! Svara gärna på frågan via denhär länken: http://jasse.webblogg.se/2008/november/manga-julklappar.html



Önskar dig en fin fredag! //Jasse

2008-11-28 @ 10:50:53
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0