Helgen.. ;P =)))

Igår va vi ju hos syrran de va skoj=)
man blide full å hade trevligt å skoj... =))
å Robban kom me dit!! =)
de va skoj inte träffat han sen jag va humm i v 20 eller ngt sånt i Gravideteten hehe.
så de va första gången han träffade Cassandra=) Han tyckte hon va sååå söt! =))
ahhh en hel del galna å smått pinsama bilder togs.. :/ hehe..men så e de väll i bland på fyllan..antar jag! xD
vissa vill jag ens inte ha på min bdb... *fniss*
men ja de va skoj igår! =)) å najs.. men ja.. uche.. ^^
e inte bais i dag *sköönt* =))), lite seg bara dock.. hehe men men^^
Syrran... va ju fof full sen nästa dag.. så hon sov av de när vi kom hem... sov i ca 4 timmar.. :P
å jag sov inget alls i natt.. :/, så va me sjukt trött när vi om hem.. :P
å Cassandra va me trött... för hon sov ingen midda alls i går.. å sommna inte fören 22tiden kanske :P
när e e en massa folk ska amn hålla sig vaken så länge man kan fast amn e trött :P
mm sen så vaknade hon på natten å va vaken 1 - 2 timmar... så jag fick va inne i N sovrum me henne å sånt ^^
men de gick bra.. :) se.. så sommnade hon å sov till humm 7 kanske
sen när vi kom hem sov jag å C me middaa i 4 timmar xD de va naajs=))

som ni kanske förstår.. så.. drog vi inte å bada i dag *fniss* :P hehe!
idag blir de bara till å slappa framför TVn/datorn... lite olika :) hehe
sen sova=))

imorgon ska jag passa syrrans barn iaf 2 av dom..
för M ska till sjukhuset i Kristianstad! ^^
så de blir nog naajs...
å ha dom här nån timme=))

men ha de så bra alla=) å hoppas ni får en NAAAJS..... Söndag.. ;P höhöh..
puss å  kram å nypp på rumpan.. ;P

p.s glöm ej ställa tillbax klockan en timme! ^^ d.s

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjena!



Jodå tack vi hade hur trevligt som helst men man är lite mör i kroppen nu!

Dansade ju en hel del...men som du vet, alkohol dövar lite så jag tänkte inte på min värk...



Hur är det med dig? Det verkar som er helg oxå varit skojig...man blir ju lite nyfiken på bilderna du skriver om hehe...Ska nog ta och kolla din bdb ( :

2008-10-27 @ 10:41:55
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Du hade ju inte lagt in några bilder :/



PS: Vill du vara vänlig och fylla i din blogg-adress nästa gång du lägger en kommentar tack...blir enklare så ( :

2008-10-27 @ 10:43:49
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

ne.. jag har inte lagt in dom än hehe.. ;P



men ska de nån dag.. ;P

2008-10-27 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0