Lalalalalala =))) wiiiie!! !;P hihihi..

Jaaa i dag e de den 14 oktuber! :D:D:D
å de inebär att de bara e EN månad kvar till min lilla flicka blir ETT ÅR!! :D:D:D!!
fattar ni!?!?!!? :P  inte jag iaf... :p men jaa... jag e ju oxå trög så.. :p hehe.. ;P

ne men.. jag fattar ju..meeen tiden går bara såååå fort min lilla tös REDAN 11 mån!!! =))
bara 1 mån ifrån ett helt år! :P
för 1 årsedan va jag.. stoor.. :p hehe :D
saknar ibland kännskan å va gravid å magen=)) hehe!

Jag älskar dig Cassandra sååå otroligt mycket!! :D:D:D
<3<3<3, de finns INGEN då menar jag inget.. som kan ta din plats... eller som jag kommer älska mer än dig!!
om jag får fler barn i framtiden kommer jag ju älska dom lika mkt som dig, men inte mer^^

jag älskar mååånga.... väldigt mycket!!! min mamma, mina 4 syskon.. min systers 3 barn, Familjens hund Diego, (som bor hos min mamma å hennes man) minna råtter.. Electra å Alexia... annan familj å släkt.. å även nära vänner =)
men hur mycket jag än älskar dom Cassandra.. så.. e du ändå den jag älskar aldra mest!!
du betyder så enormt mycket för mamma..min älskade lilla prinsessa till dotter jag har!! :D

ja å så klart älskar jag ju även mig själv =)) hehe ;)
"man kan inte älska nån annan om man inte älskar sig själv, man måste kunna älska sig själv för å kunna älska nån annan"  ;P aa så ere =))) hehe..=))))

men du Cassandra e nr 1 =))) <3<3<3

men men ha de bra alla=))
å hoppas ni me älskar er själv å era nära å kärra :)
älskar ni nån/några andra så.. älskar du dig själv :)
fast ni kanske inte trorde, emn de gör man. :)
å de ska man!
^^ krraaam..
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: izza

det sista du skrev där stämmer verkligen :D

du e så smart snuttan :D

2008-10-21 @ 00:44:38
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: svar till söta izza=))

hehe aa vet de, tack, de e du me=))) hihi.. ;P

2008-10-21 @ 00:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0