Längtan...

jag längtar till en maaassa saker hehe..
först å främst så..

Cassandras 1 årsdag! Läängtar såå till min lilla snutta plutta blir 1år! Tiden går såå fort å min lilla Prinsessa e snart 1 år ca 2 vecker kvar bara!! wiiiihoo!<3<3<3
Denna dagen kommer bara jag å syrran fira henne.. kanske kanske ska vår andra syster komma oxå, men vi får se! :)
vi kommer göra så att Cassandra får öppna sina presenter på dagen sen blir de godmat sen efter de får hon leka en massa me presenterna osv... sen lite godis sen bporsta tänderna osv å soova^^ hehe. något sånt iden stilen!!
Älskar dig sååå mammas fiiina Cassandra<3<3<3

Nästa längta är....Cassandras kalas! det ska vi då ha dagen efter hennes födelsedag för de e ju en lördag! ^^
Folk har nog lite svårt å komma på en vardag.. :/ imet de jobbar osv osv.. å ett barnkalas vill man ju inte ha vid 19 tiden precis! hehe.. så de får bli dagen efer=))
å då kommer gesterna.. så blir de mat, ge presenter, tårta osv osv=)) massa trevligt *längtar*

sen längtar jag även till JULAFTON! jag tycker julen e helmyssig!! =) å extra skoj nu ju när man har ett eget barn!! :D
nu på "äldre dar" så tycker jag att få julklappar inte e de bästa me julen spom amn tyckte när man va 7 år å sånt hehe..
nu tycker jag mest den mysiga stämningen... MATEN!!!  å att träffa den underbara släkten<3
vi ska fira julen hemma hos syrran J å hennes underbara familj<3
älskar VÄRKLIGEN julen... har alltid gjort de å kommer förhoppningsvis alltid göra de med!! =)) hehe!
jul jul strålande jul! ^^ Lalalalalaa.. hihi..

sen sååklart nyår!!! :D ja de längtar jag en del till hehe.. =)) inan sa vi att vi skulle hyra stuga 30 dec - 2jan men nu e de ändrat... 31dec-4 jan, så får va ifrån min underbara! dotter en dag mer än va som va tänkt!!! :'( känns hårt!! men samtidet så kommer jag ha kul! känner att jag VÄRKLIGEN! behöver de här.. asså.. jag e rätt så deppig över att jag inte gör så mkt.. :/ så detta hade vatt nice... :), nice å få va ikke mamma nån dag! å bara få göra allt amn kanske inte gör när ens barn e me osv, å sen komma hem till sitt underbara liv som mamma igen<3<3<3
älskar å va mamma älskar min tös, men skönt som ensam mamma å komma ifrån lite..känna längtan efter å va me sin dotter.. de kan behövas ibland. jag träffar henne vardag så.. dom dagarna kan jag va värd=)
hoppas de inte komemr va nån dryg å tråkig dag där... för då känner man av saknaden å längtan änu mer.. men äche jag VET att de går bra för hon kommer va i trygga händer nämligen sin mormor (min mamma..för er som inte e bra på spnt.. :P ) å dom bara älskar varandra! å sen e de ju hemma.. så då känns de mer tryggt! =)
M å M ska ju me ha barnvakt till sina 2 barn dessa dagar^^
å ska syrran J å hennes man M med så ska dom me ha barnvakt^^
de ska helt änkelt av abrnfritt hehe..
jahap de va nyår de<3
min bror P fyller år då btw hehe =)
25 tiden går foort.. ;P älskar dig brossan min! =))<3

sen läängtar jag givetviss tillll....... kärleken!!  Mmm.. jag vill ha nån å brymig om nån å älska nån å hålla om nån man kan prata om allting me, nån man gör saker med, nån som älskar mig, nån å ge värme till nån å få värme av! nåt riktigt seriöst! å ha nån å hålla om när man ser film.. å ha nån å hålla om när man sover å fråga hur dagen varigt, å att nån ska fråg mig hur min dag varigt! ja jag vill heltänkelt känna mig älskad,å att jag e värd något, å så vill jag oxå ge den underbara kärleken till nån!
måste bara göra klart för folk som inte kanske vet..men den där "nån" ska då va en tjej^^så ni inte tror jag e laggd på ett anant håll :O haha.. ;P nedå inget fel på hetron de e me bra männsker så klart känner en del underbara hetron! =)<3
men jag vill hitta kärleken!
Jag har ju iof den bääästaste bästa kärleken som man någonsin kan ha! till ett barn! till min underbara dotter Cassandra!<3<3<3
men de e väll klart att amn ändå vill ha lite till ja en partner!! =)))
ja.. den dagen komemr väll nån gång...men när!??!? e såå trött på å va singel nu asså.. :/
de sägs att e e bäst å sluta leta..för då kommer kärleken till en.. men samtidigt e de ju svårt å inte leta när amns ååå gärna vill ha nån lixom... :S
humm.. svårt de där.. :P
va man ska göra elelr inte göra osv... jag vet bara att singel suger! inna trivdes jag rätt bra men inte nu de senaste humm 6 - 12mån... de har avrierat men nu i garanterat typ 4 - 6 mån har jag helatiden velat ha nån... ja även innan des...men extremt mkt nu!!

men men.. ha de så bra alla.. å de kan va skööööönt å skriva av sig lite känner att de e tur jag skaffade en blogg... :)
vill tacka J... som hade en först å tyckte att jag me kunde skaffa så tack J.. ;P <3
kram å er.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0