Måndag.. redan.. ^^

Ja då va de redan måndag =)) hehe *fniss*

passar 2 av syrrans barn... vi har vatt i djurafäre.. köppte lite saker till råtterna.. häng matta osv=)
ska sätta upp de senare idag=))
sen gick vi in på netto å köpte vars en glass.. sen åt vi den när vi kom hem.. sen efter ett tag börja jag me maten.. faulokorv å makaroner.. :P *fniss* barnen åt på glatt =))
innan jag stehte faulokorv...frågade jag barnen hur många skiver de ville ha.. :P
så sa N 1, men så sa jag e du säker på du bara vill ha 1, så sa hon ok 2 då.. mm å D sa 3 st.. men jag gjorde ändå vars 5 till dom, de va bra... för de åt 5 st =)) hehe..
å en massa makaroner.. spec.. D åt massa makaroner oxå:)  skruvmakaroner^^
jag åt oxå.. å C me men hon åt bara sådär.. ^^
men så e de ibland ;Pheheh

senare i dag blir de väll bara å slappa antingen framför datorn elelr TVn eller lite av båda^^hehe..
å så ska vi göra mat....sen när syrran komemr hem.. för de vi åt innan va ju så tidigt redan vid 14 tiden ^^
så syrran komemr väll humm 17 - 18tiden typ, men då e nog ej ungarna kvar här^^
men de får vi ju se..:)
dom har lov nu, höst lov.

min farmor va ju på sjukhus..... åkte in i måndas.. (en vecka sed) å fick komma hem idag.
de va tydligen ngt me hjärtat va jag hört.
ja hon e ju gammal :/ i Februari blir hon.. humm.. 83 -85 något sånt.. :P
tror jag.. :p
svårt å hålla koll tycker jag hu gammla folk e när man inte firar dom...
hon firar ju inte födelsedagar.. ;P
men skit i de nu xD

ha de bra alla.. ;P  kraaamen..

Kommentarer
Postat av: Jasse

SV: Jorå hon älskade maten och åt med glatta livet!

Man får ju stora portioner så vi tog av vårt och la på en tallrik till henne ( :

2008-10-27 @ 22:24:05
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jaaasse..

ahh bra de ju!! =))

2008-10-27 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0