onsdaaaug.. ;P

mm.. Cassandra går värkligen mer å mer =))
skoj de!!!
idag gick hon.. hann ej räkna stegen :/
men.. de slog garanterat hennes rekord på 11 steg.. :P
de va trån vardagsrums bordet till skrivbordet!! :D
å ja...
de måste vatt en hel del steg nice:D!!
sen nu i humm kanske 10 dagars tid elelr va de kan vara så reste hon sig upp första gången.. utan stöd =)
ducktig kikka mamma har!! =))
Älskar dig otroligt mycket Cassandra!! :) <3<3<3

igårkväll vid 23 å något tror jag e var.. skrev jag en blogg att jag antagligen snart sklulle sova.. :P
men så blev de inte..
gick å la mig vid 02:30 - 02:50 där imellan nån gpång=)
första gången på lääänge jag va uppe så länge hehe *fniss*
ja förutom i lördas då va de ju till 06:30 men de va ju ett undantag hehe *fnissa*

Jahap.. då e Nyår planerad å allt =))
ska bli naajs!
skriver mer om de sen när de närmar sig=)
hehe ;P

längtar sååååå till Cassandras födeslsedag!
å hennes kalas.. å JULAFTON!  älska*
å nyår!:)

wiiie wiie wiie! <3<3<3

ne ska inte skriva så mkt mer just nu iaf.. ;p höhö..
såååå ha de bra alla!! :D

kraaam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0