onsdag^^

idag e de onsdag^^
ska mest bara ta de lungt..
Cassandras pappa kanske skulle häsa på sin dotter idag... men de får man ju se hur de blir me den biten..

igår va vi ju å hämta paket.. ett paket på statiol.. som va en present till syrran.. ;P
så hon fick inte tita på paketet..för då bvet hon ju var varan e ifrån *fniss* å de e inte så skoj tycker jag.. :P
så.. den ska hon få på sin födelsedag.. =)
som e rätt snart.. ^^ 1½ vecka typ.
måste köpa inslagnings paper=)
men netto har nog inte de
*FATTIGT* För en gång när jag skulle ha tror de va till morsan.. så fanns de iaf inte.. :/ men men..
tur de finns andra afärer relativt nära =)) *fniss*
sen ett på kvantum me våra kläder!! :D naaaajs! e såååå nöjd me dom å allt passa=))
men allt har inte kommit än.... till mig har de hitils kommit: 1 tjocktröja me luva, 1 par jeans, 2 tröjer, 1 sportbh. de va de som va till mig sen väntar jag på lite till ^^
till Cassandra va de: 1 julklänning med tillhörande tomteluva<3, 2 par kalasbyxor, 1 tunika, 1 munkjacka me luva *älska såå fin/tuff*, 2 pyjamas. de va de ända till Cassandra^^
Till syrran: 1 par jeans, 1 klänning, å nån topp/tunika vet ej redit hehe... va ngt mer iaf.. men ja.. jag kolla mest på mina å Cassandras kläder jhuu! ^^ hehe ;P

men de va najs å få lite nya kläder! :D å jeansen jag bestälde e såååååååå snygga *älskar dom*  å dom passa.. va lite väl långa bara men bättre de än korta hehe xD

mmm nyss ringde Danny å sa att han inte komemr idag... jaja.. nu ringde han å sa de iaf....

men ha de bra alla.. ;P kraamen..

Kommentarer
Postat av: Jasse

Alltid kul me nya kläder!

Ha en fin dag!

2008-10-29 @ 14:05:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

2008-10-29 @ 14:10:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: svar till Alina

tack, du med.. :)

2008-10-29 @ 16:28:00
Postat av: svar till Jasse

ja de e ju de :P hehe.

tack de samma:)

2008-10-29 @ 16:28:43
Postat av: Jasse

Sv: Ja hon e jätteduktig ler men ibland är det även kul att kasta lite mat på sina mammor fniss



Visst e hon söt vårt lilla charmtroll ( :

2008-10-29 @ 20:00:35
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jassssee.. ;P

hehe, jo.. de förstos... så gör Cassandra me ibland eller på golvet fniss =))

helt underbara de små liven.. :)



aa supersöt=))

2008-10-29 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0