Torsdag..=)

idag har vi bara vatt å handlat lite.. på ica kvantum... sen när vi kom hem gjorde vui hemma gjorda bageter!! =))
GOTT! men salad, ägg, majonäs, gurka, tomat.. å paprika de va GOTT! sen en annan me rostbiff... torkadlök, remulad, salad, gurka, tomat å paprika! MMMM säger jag bara! :D, i dag till midda blir de... panerad fisk, potatis..citron..remulad..å salad=) mm gott de  med! :D

Cassandra e såååå sööt :D, hon går omkring å snackar å de låter sååå gulligt =)) hehe

de e "bebyprat" å sen mamma å lite annat sötigt=)) hehe.. å hon kan låts SÅ alvarlig hehe=))
gullungen där ÄLSKAR DIG CASSANDRA!!! <3<3<3, mammas sockertopp! =)

idag har jag,syrran å Cassandra bestält en del kläder!! :D
sammanlagt 16 överdelar (tröjer,toppar,tunikor, munkjacka.. ja ni fattar..över delar heltenkelt.. :P) (lite till alla 3 )
2 par jeans (1 par till mig å ett till syrran)
4 underkläder (1 sak till mig 3 till syrran)
4 pyjamas (2 till Cassandra.. sen vars 1 till mig å syrran..kan va bra när man ska dela stuga me folk ju sen till nyår^^)
1 julklänning med tillhörande tomteluva ^^ (till cassandra)
2 par kalasbyxor (till cassandra)
så altså samanlagt 29 olika plagg=)
å detta enbart för 2504:- MED frakt på 90:-
så de e ju nice :D
hitta tyvärr inga byxer där till cassandra som jag ville ha.. :/
men en del tröjer iaf =))
å de e oftastr de som blir smutsigt snabbast tycker jag.. :P
får kolla efter byxer.. här istan=)
har ju köpt en del kläder som jag skrivit i något tidigare blogg.. som hon ska få när hon fyller år! :)
alltid kul me nya klöäder både till sig själv å sina/sitt barn.. =))


men ha de bra alla.. :), återkommer kanske..senare.. ;P
krameeen=))) ;P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Oj va ni shoppat...de e kul hehe ( :

2008-10-24 @ 02:02:04
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jasse

ja.. de e skoj =)

spec.. när amn e ibehov av kläder =))

2008-10-24 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0