borta bra men hemma bäst... :)

Jag å Cassandra kom nydligen hem.. har ju som sagt vatt lite hos syrran..  :)
de va relativt trevligt.. :), åt gooood mat som hennes man gjorde.. :)
panerad fisk.. som han själv panerade... å pommes å bernesås. å salad.. :)
men saladen gjorde syrran ^^
å jag gjorde såsen lite... :P för jag rörde om i den xD hehe, alltid ngt jhu.. ;P hehe!

men gott va de..! :)
mmmm mums!

Cassandra tyckte med om de! :)
mat kär som hon e hehe.. :P *fniss*
bra de jhuu! :)
inte kul me kräsna barn.. :), visst den biten kommer säkert nån gång den me som "ne uche de villl inte jag äta" :P
så e de ju ien viss ålder för vissa... :P  dom äter med ögonen.. ser de inte gott ut då e de inte gott ja... enligt dom iaf hehehe..

men Cassandra e ju förliten för å tänka så... tur de.. :), vi får ju se hur hon e sen när hon e lite äldre hehe.. :)
man kan ju hoppas att de håller i sig at hon e mat kär!! :)
wiie!
de e både jag å Danny.. asså glada för mat å äter de mesta!:)

skönt å va hemma.. inget fel på å va hos syrran så klart men sova i sin säng e ju de aldra bästa =))) !!

fan.. min mens kom idag!!  =/ *avskyr den* men jaja... så e de... e man tjej så får man ju leva me å ha mensen... om man inte har p-stav eller andra saker.. men ja.. de vill inte jag ha.. gillar ej sånt..
^^

ne ska inte skriva mer just nu hehe, blev visst lite mer än va jag trude.. :), men ha de så bra alla som tar er tid å läsa.. :)
kramade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0