då va de helg.. ;P osv..

tiden går fort tycker jag.. :p heh... redan helg igen... :)
å vet inte va jag ska göra i helgen humm.. får se har inget planerat iaf.. :P hehe..
idag blir de bara till å slappa.. å sånt...

imorgon ska syrran  till malmö å träffa en kompis...
så jag å Cassandra får va ensamma... ^^
hon trude att hon skulle komma hem men hon va inte säker.. :p hehe..
å sönda blir de väll me bara slappa typ..
men men så e de.. :P:)

skriver inte sååå ofta som ni kanske ser... e inte på datorn så mkt nu som förr hehe..
skönt ändå... :)
å skönt å komma i säng tidigt som jag gjort nu humm va kan de va 1 månastid eller av de e.. :)
känner att jag behöver de.. :)
sömn asså.. ^^

hitils har inte Casandra gått så mkt mer än då den 21 sept. var gång hon ska försöka ta ett steg blir de till å trila på rumpan hehe.. :), men klart hon e ju inte såå gammal.. ^^
igårkväll gick hon ca 1 steg hehe.. de va mellan sofforna.. så hölt hon inte i sig i de ena steget hon tog men sen tog hon tag i soffan... hehe..
övning ger färdighet! :)
min lilla stumpa lumpa! :D
 
hon e en envis liten tös som ska göra ALLT! man inte får å lite till hehe..
å säger man till henne e de bara roooligare å göra sakerna man inte får.. :P hehe..
stänga av TVn e ju bara för skoj... så säger man "Naaaj Cassandra de får man inte de e ajabaja" så kollar hon back på en å ska... trycka änu mer... så mkt hon hinner tills man kommer fram till henne å tar henne där ifrån.. :P hehe..
å lika så me andra saker man inte får.. :P, mammas lila busunge där.. :), sen efter en stund ska man dit i gen såklart.. :P
ibland kan jag helt ärligt säga att jag lossas som jag inte ser de.. för då brukar hon sluta... rätt fort.. för då e de ju inte skoj mer om ingen säger till en.. :P hehehe!
å hon "springer" fooort när hon kryper... asså.. hon e SNABB!!!! hehe.. :) mammas lilla going! :D
sen så springer hon mellan sofferna.. å låter som en hund eller något hehe... å bankar på dom å sånt.. ja hon e bara för go den lilla sessan till dotter jag har!! :D *ääälska* å leka "titut" ska man ju göra helatiden.. så fort hon får tag i något som tex en tröja eller ngt så ska hon göma sig bakom den å så ska man säga"var e Cassandra" så kommer hon fram me värdens smile!  :P hehe! :) osv osv... :)
å sina händer använder hon med.. :) till den leken.. å massa annat =))
helt underbart go!

hon har hitils 6 tänder.. ^^ 4 där uppe 2 där nere.. :P:)
å kan säga..mamma, mer,där,äta,hej, humm ja sen e de ngt mer.. men de e va hon säger mest aldra mest mamma å mer
hon brukarsäga "mermer" men hon utalar de humm svårt å skriva me "meme" eller något sånt... :P
å nej säger hon ibland.. om hon inte vill ge en puss eller något.. :P
ahh hon e för go!
hon kan så mkt nu så de tar tid å skriva allt så de kan ja inte göra hehe^^
den lilla gummsa lumsan! :D

va på BVC den 9 sep..  då va vi även på 10 mån läkarbesök ^^ hehe
då vägde hon... 9750 g å var ca 70 cm å huvudet var 45 cm ^^ hehe
en liten "knubich" men ne så knubbig ser hon inte ut å va.. hehe... :) hon e så lagom å fin..tösen min..!! :)
den 9 okt ska vi dit igen^^
sen den 17 okt ska hon till sitt första tandläkarbesök hehe.. :)
å på tal om tandläkaren så ska jag dit på måndag... (29 sep)
hade behövt nån som passar henne då...men som de ser ut nu så jobbar typ alla som jag kan låta ha henne en stund.. :/
men vi får se.. :) ska va där rätt sent så man kan ju se om syrran kan sluta lite tidigare eller något..
för ja.. blir ju lite jobbigt å ha me henne till tandläkaren.. de går ju inte för hon kan ju inte va där å krypa omkring å dra i allt hehe.. :)

ne nu så har jag skrivet en del... så får sätta stopp nu... :) hehe, men ha de bra alla.. :) å trevlig helg... :P:) kramen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0