dom första stegen.... :D

Japp ni läste rätt!!!! :D

DOM FÖRSTA STEGEN!!! :D  min lilla tös har nu gått sina aldra första steg utan stöd!! :D

jag blev såå glad så jag fick tårar å börja darra.. :P hehe, å ringde till mamma å berättade de å annelie å sånt... :)
å försöker få tag i min andra syster emn ingen e hemma :/
ska försöka en gång till sen ringer jag på mobilen.. :) hehe

wiiie min lilla flicka tog sina första steg!!! :D *stooolt mamma till en uuuunderbaar  liten flicka*
älskar dig såå gumman min!!! var gång du gör framsteg så ler hela jag hela mitt hjärta å minna ögon fylls i tårar!
älskar dig såå.... å så!!! ja öven om du inte gjort några framsteg ahde jag ju så klart ändå vatt stolt över dig!! :)

ska skriva lite hur de gick till.. jag satt vid datorn.. C reste sig upp mot datastolen å släpte jag backade stolen lite å så "kom då kom till mamma" å hon gick ca 2 steg sen trila hon ner på rumpan hehe.. men ja 2 steg e inte såå mkt men de måste ju börja nånsans! hehe.. :P


21 september 2008 ett datum å minnas!! :D wiie!!!

Hade bra alla! :) ville bara skriva om denna händelsen hehe! :D wiiie!
kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0