Helg ^^ osv.

Gjorde inte så mkt ihelgen tog de mest lungt.. syrran va inte hemma lör-sön.
så jag å Cassandra va ensama... skönt på ettsät men ändå ensamt hehe..
föredrar nog å ha syrran hemma.. eller om nån annan vatt här.
Nästa helg kommer jag va ensam med... för. syrran ska.. jobba.. nånstans minns ej var de e..men ja.. så pass långt så de blir lättast å sova över.. för de va ett jobb man bara kan ta på helger.. ^^

sen i går va de måndag.. då va jag å Cassandra lite i stan.. å hittade lite kläder till Cassandra... :)
köpte 3 par byxor å en klänning hon ska ha på sin 1års dag.. :) å ett par kalasbyxor till hehe.. :)
massa fint/tufft e klänningen! :) *gillar*

sen i dag e de tisdag... har inte gjort sååå mkt... mest bara tat de lungt å diskat å damsugit...damsuga måste man väärkligen göra var dag nu när man har en liten krypare hehe..
å spec.. under Cassandras stol.. *fniss*
hade vi haft en hund hade den väll ääälskat å¨va  vid Cassandras stol.. så den kunat äta allt hon tapar/kastar ner.. :P heheh.. :), min älskade lilla dotter.. :), hon sover midda nu.. :), sommnade runt kl:12:20 ^^
så vi får la se när hon vaknar... :)

ne nu ska jag kolla QX å lite sånt.. :), sen ska jag.. spela lite sims 2 hehe... ;P;P

haau de såu braau alla.. ;P kraaumeen... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0