inte inne så ofta...

ne.. som ni kanske ser e jag typ sällan inne... försöker skriva lite var dag.. iaf  varannan... men.. när jag väll siter vid datorn e de sims 2 som geller... :P hehe, e fast.. :$
sen.. så går jag å läger mig rätt så tidigt allt mellan 21 - 23 tiden..  förr va e ju oftast allt mellan 23 - 03 tiden typ.. å i snitt typ kl 1 hehe.. men nu e de oftast kl 22 typ ^^
skööönt å komma i säng tidigt tycker jag... :) spec.. när man har en liten son vaknar allt mellan 6 - 8 tiden oftast e de vid 7 -8, men kl 6 kan de va då o då... men inte så ofta... men har man tur  e de kl 9 men de e inte såå ofta de iheller hehe.. men kl 7-8 e vanligast^^ å så somnar hon allt mellan 20:00 -22:00 ibland.. vid 23... men de e inte ofte de. ^^
hon sover givet vis midda 1 - 2 gånger på dagen me jhu ^^ hehe.

ne ska kolla.. lite qx,helgon å sånt... sen ska jag sova ^^

ha de bra alla... :),  kram.. å god natt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0