jaahappz hihihi.. ;P

mmm då e de söndag! hehe.. :P
pratade m brossan P i tele lite nydligen... :P å han föreslog att jag kunde spela bingolotto i dag... :P hahaha :D
så först tänkte jag nej..
men sen humm varför inte... de skadar ju inte hehe, så sa han du kan ju be dom ta lott nr 11 i högen imet Cassandra e född i månad 11 hehe, men jag tänkte lite å ska nog köppa 3st... :P å ta ne 7, 11 å 14 hehe... :)
120:- blir de för 3 st hehe... inte för jag tror jag vinner för de gör jag typ aldrig men ja.. skoj ändå å försöka iaf.. :p hehe..
så tänkte jag innan bingolotto börjar skriva namn på dom där back man kan göra de så på den ena ska jag skriva Cassandra så om jag vinner på den så e de hennes vinnst..!! :)
som jag ska sparaundan hon har ju redan en del pengar jag sparar till henne... :)
eller ja.. hitils e de inte sååå mkt.. bara ca 500 hehe.. men ja hon e ju bara 10 mån så de blir ju mer..!:)

nä snart ska vi nog ner på netto å handla lite å hoppas på att dom har bingolotter.. :P hehe, men jaja... :p ha de så bra alla... :)
kramen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0