Söndag ^^

mmm... igår va de då..söndag^^
jag, syrran å Cassandra va å badade... :)
de va skoj...  de va första gången Cassansa va på ett sånt inomhusbad å badade.. :)
hon ÄLSKADE det så de lä'r ju bli fler gånger =))) vi bada i ca 2 - 2½ timme =))

skoj skoj.... =)))


sen en lite tråkigare händelse.. :(
igårkväll upptäkte jag att Electra inte värkar må som hon ska.. =/
så e hon inte bättre i dag ska jag ringa djursjukhuset så dom får kolla på henne!
men tyvärr så tror jag inte att de finns något å göra åt! :'(
å man vill ju inte att sina djur ska lida, men jag e ju ingen expert så de kaan ju finnas ngt... å göra åt...
vi får ju se!
min söta lilla råtta.. :/ *älskar*

igår kväll när jag skulle gå å lägga mig så sappa jag snabt igenom kanalerna å på 2an fastnade jag för ett pogram så jag va uppe ett tag till... de handlade om... skolan hehe... en klass i 9an... asså FAAAN!!! va jag kan sakna skoltiden ibland asså!! :O
ja asså grundskolan ^^


ne ska göra annat nu ha de bra ni som läser.. ^^ kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0