wiiie =))

jaaa.. då¨e de Tisdag xD
å Cassandra vaknade TIIIDIGT! redan vid 6 å någonting :O hehe...
ändå sommnade hon sent typ kl 22:30.

sen mötte vi min mamma kl 9:40 typ... å så gick vi å tog bussen till djursjukhuset.. :), hade tid kl 11, kom dit ca kl 10:50 blev insläpta me en gång i ett sånt rum.. satt där å väntade på vetrenären ^^
å efter ett tag koim hon.. å så undersökte hon Elecktra lite... sen så sa hon att hon skulle ringa nått samtal.. å höra me nån spom kunde lite mer om råttor..
å så gjorde hon de..vi va där från 10:50 å gick  där i från ca kl 12:30 eller något sånt ^^
så de va ju en lång tid hehe.. å Cassandra sov nääästan hela tiden vi va där ^^
men.. ja... jag fick utskrivet aniibeotika.. som hon ska få i 10 dagar nu 2 grr om dagen ^^
så får vi hoppas på att de blir bra me de.. :), å de e tabletter hon skulle ha en 5 dels tabt.. så man får ju dela den i 5 lika stora delar :O hahaa.. jobbigtt men de får ju gå ^^
å de kunde smita Alexia så skulle vi se samma sytom på henne så skulle hon me få antibeotika.. :)
besöket gick bara på 340 kr så e va ju inte så¨å farligt... sen antibeotikan på 79 eller något sånt ^^
så de va heller ej så farligt.. :) nice.

sen så gick jag min mamma å syrra å lilla cassandra å åt lunche på kasablanka=) de va nice.. :)

sen åkte morsan hem.. ^^
sen har vi handlat lite på netto... ;P


ne nu ska jag ge Electra sin medecin... :)

men ha de bra alla.. :),  kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0