Hejsan Måndag! :)

idag e de måndag å de e tvättedag har nyss vatt å laddat en maskin de fick bli en... för den andra va sönder *suck* eller enligt hon som va där innan mig va den sönder den tömde inte sitt vatten ellar va hon sa jag fatta ej så bra då hon inte snacka ren svenska..

Jag hade/har ientligen 3 maskiner idag men jag struntar i å tvätta den 3dje iomet de bara e 1 maskin som funkar hehe.
å den 3 e inte så viktig. :) den klarar sig till nästa gång =),

snart ska jag å Cassandra äta nån lunch innan de e dax å gå ner igen ^^
hon sitter nu å leker me sin ena sko hehe.
skojsigt.. :P


ne men ha de bra alla.. :) kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hoppas maskinen snart blir lagad då, men då gäller de ju att någon ringer hyresvärden hehe...Dock e de ju inte säkert att den blir lagad ändå : / då vi har en väldigt slöööö hyresvärd!



Kramiz

2009-04-06 @ 19:13:50
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0