helg =P

Fredag: Jag å Cassandra tog de mest bara lungt fram till vi gick å mötte Izzemizz på centralen 16:15 typ.. :)
vi hade de skojsigt å mysigt igår... :)
åt pizza lekte å busa me Cassandra å sånt, sen la hon sig vid halv 8 :), så jag å Izza chilla kolla på Talang o snacka en massa o åt chips kolla film o sånt=) de va skojsigt.
vi gic å la oss lite försent haha.. :P, å vi som sa att vi skulle lägga oss tidigare än förra gången då la vi oss 5-6 tiden å vi tänkte att vi skulle nanna senast kl 3 hehe, men de blide kl 5 :/
men men så e de ibland hehe, när man har skoj snackar å sånt å glömmer tiden :O hehe.
Jag å Cassandra steg upp 9:50 typ... då va Izza redan uppe heheh.. :) å jag visste intbe de så jag går me Cassandra i min famn å ska till toan hahaha, så¨får vi syn på Izza å jag blev skit rädd hehe.. "åh e de så¨du ser ut utan smink" ne skoja hahahha, du e söt utan med.. :) hehe, ne men iomes jag inte va berädd på att nån skulel va uppe så blev man helt så oj där e nån hehe.
Izza va tvungen å dra vid 11:20 då hon skulle träffa en vän i Malmö kl 13.. :) hehe.
sen så gick jag å Cassandra å sov kl 12:00-12:30 å sov till kl 14:48 men va kvar inne i sovrumet til kl 16:00 å bara busa å mös.
Nu sitter vi här å tar e mest bara chill.. :)
e lite seg idag efter så få timmars sömn i natt men man får skylla sig själv hehe, men klart inte ofta de händer ju.. :)
så ibland får de bli så :) hehe.
Ne men de va lite om Fredagen de! :)
naajs bajs.. :)

idag lördag så ska vi mest bara Chilla... å jag ska klart kolla Robinsson sen ;) hehe.
å lite sånt=)

imorgon SÖNDAG! hehe, så ska jag å min lilla Cassandra ut på lekplats me familjen M deras dotter e ju bara 4 mån äldre än  Casandra.. :), en helt underbar familj ju! :)
sen blir de väll å städa å chilla lite.. :) hehe.

ne men ha de bra alla.. :),kramen.. gtrevlig Lördag! :D

Kommentarer
Postat av: izzy

ja det blir ju inte som planerat ibland hahahah :P

typsikt oss ;) heheh ja det var fett trevligt synd att hon skulle till sin pojkvän så tidigt för då hade jag kunnat stanna längre :D hehee Pusss

2009-04-05 @ 00:12:17
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: izzy

ja det blir ju inte som planerat ibland hahahah :P

typsikt oss ;) heheh ja det var fett trevligt synd att hon skulle till sin pojkvän så tidigt för då hade jag kunnat stanna längre :D hehee Pusss

2009-04-05 @ 00:12:48
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0