jag fattar inte..

Alltså bara för man blir förelder blir man typ ALDRIG tillfrågad om man vill hitta på saker... visst de kan va saker man måste ha barnvakt till å då kanske man inte alltid vill/kan skaffa de var gång, men fråga skadar väll ändå så inte för då har  man ju iaf blitt tillfrågad!!
Som min syrra å andra som vi känner GEMENSAMT har spelat en del poker utan å fråga mig ens.. :S
å innan gravideteten va jag alltid me.. :S
under gravideteten va dom med dåliga på å fråga.
Man blir fan inte tråkig bara för man blir mamma!
å skulle de va så att man nu tackar ne för man inte kan eller vill få barnvakt känns de ju iaf bra att man blitt frågad för då känns de som dom vill ha me en men de känns de intbe som nu.
Imorgon ska syrran ut me vår gemensama vän å jag har inte blitt frpågad ens visst nu e jag sjuk men dpom planera de innan jag blide sjuk!
å visst jag hade inte kunat få barnvakt men fråga kan man ju ändå göra... blöää på dom som slutar fråga en bara för man e gravid eller har barn!


tur att jag iaf har vänner med barn! :) som är roliga å umgos med! :)
J och M me deras dotter M, å E me hennes son B å nu H me sin dotter C
(som jag iof bara träffar med E men ändå)
Sen Izabella sviker alldrig hon träffar mig ofta ändå trots jag har Cassandra å allt de där =)) <3 å vissa andra me såklart

men just när de gäller min syster, å Andy å lite sånt så har dom slutat fråga mig saker som de alltid gjorde innan jag hade barn å innan jag va gravid.
blöää. aja..

ne pallar ej skriva om deta mer, men jag tror de e en del som har de såhär... faktist, emn ha de bra kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jag känner igen dedär lite faktiskt och anser att det är så tråkigt att vissa "skiter i en" eller att fråga en om man vill vara me "bara" för att man har barn. Tur att vi iallafall har varann va?! ler



Sv: Kul att du gillade månen...ville piffa upp bloggen lite!



Kramiz

2009-04-18 @ 00:58:02
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Du...jag ska strax sova så jag önskar dig en gonatt!

Dröm sött!



Kramiz

2009-04-18 @ 01:18:16
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Kan du hälsa Izza nästa gång du ser henne, att jag saknar henne`?;_;

2009-04-18 @ 21:29:00
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Emma

jobbigt när det är så men tyvärr blir det ofta så bara för man blett gravid eller fått barn:/

2009-04-18 @ 22:07:50
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Elina

men jag då? :( e inte jag din vän med barn? :(

2009-04-18 @ 23:42:15
Postat av: svar till Elina fina

naaw joo klart du e<3



vi får träffas mer bara.. haha.. va årsen sist ju ja i skolan å då sa vi knapt hej hihi.

2009-04-18 @ 23:44:03
Postat av: Anonym

Kanske för att folk tycker att du är falsk och pallar inte med dig! Du va ju fan världens sämsta vän. skit ner dig!

2009-04-19 @ 23:29:37
Postat av: Annica

svar till anonym, moget av dig å inte visa vem du är!



å om du nu tycker jag är så dålig vän behöver du inte följa min blogg!

2009-04-20 @ 00:06:52
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Annica

Alla tycker inte så, och om dom nu tyckt de hade dom ju inte velat va me mig innan jag hade barn i heller,plus så kan folk förendras, jag har ingen aning om vem du är.. då du är jvligt feg som inte vågar stå för vem du är!



men jag kan ge dig ett tips.. om jag nu är så jvla falsk å en dålig vän så läs inte min blogg då!



du kan iaf stå för vem du är isånna fall!



2009-04-20 @ 00:22:43
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Jasse

Till den anonyma personen som skrev kommentaren 2009-04-19 @ 23:29:37



Gud vad du är omogen och att du heller inte kan stå för det du skrev, säger jag bara att du kan dra dit pepparn växer! Annica en en mycket fin vän som du ska lägga ner att tracka på detta sättet. Sedan så är du inte särskilt anonym heller för det var inte så svaårt att spåra din IP-adress...skratt



Till Annica Bry dig inte om sådana omogna människor, du vet själv att det HON skriver inte stämmer! kramiz Jasse

2009-04-21 @ 13:32:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izzy

naaaaw : klart jag har tid för dig alltid : hehe <3



plus det är skoj att umgås med dig och cassandra är rolig att vara med också jue :D heheh

2009-04-23 @ 19:29:11
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0