natti.

Stör mig på folk som kommenterar anonymt, att de inte vågar stå för det dom skriver och tycker osv osv.. men aja.. jag pallar inte bry mig.

nog om de..

ska kolla Lost kl 2:30 för minssade det i tisdags får se om jag sover nu i 2 timmar eller om jag e vaken tills dess! :)


säger iaf godnatt nu för vad jag än väljer å göra så ska jag inte blogga mer för idag! :) (söndag, kl e ju iof måndag nu  hehe)
och sen ska jag garanterat sova efter lost ivillket fallsom helst! :) hehe.

men ha de så bra alla :), kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Var har någon kommenterat anonymt? Sedan e de inte så svårt att kolla upp vart personen i fråga håller hus, bara att kolla upp IP-adressen ju! Om du inte vet hur man gör så kan du skicka den till mig så gör jag det! ( :



Hoppas ni får en fin dag och att du mår BÄTTRE



Kramiz

2009-04-20 @ 12:07:13
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Naaw stackare kan inte ta kritik som en man xD blöööö...

2009-04-20 @ 20:33:31
Postat av: Emma

kan inte du välja att man inte kan komentera som anonym? det kan jag på min blogg



och till det fega aset som är anonym skit ner dej. Annica är en helt underbar vän som ställer upp för sina vänner och är fantastisk, bättre vän kan man inte ha!

Däremot skriker det falskhet om dej du vågar ju inte ens stå för det du skriver vilket gör dej till en fegis och det du skriver gör dig till en lögnare så ja du är ingenting jämnför med Annica.

2009-04-20 @ 21:07:52
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Annica

naaw fint skrivet! :)



tack EmmziPemmzi! :)

2009-04-20 @ 22:32:28
URL: http://bumsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0