Nice Lördag=)

ja idag e de lördag å påskafton?! tror jag hehe..

idag har vi mest tat de lungt gått till elgiganten,onoff å ica maxi.. ;)
sen laga vi mat å åt osv, efter de så tog vi de lungt å jag va in om Netto å skulle köpa påskägg då ica maxi inte hade de.. nånstans :O dåligt tycker jag de kan väll inte redan ploka bort de!, men netto hade inte iheller de.. men därimot hade dom en liten påse me 2 st gosedjur som föreställer kycklingar en tjej å en kille skit söta å trycker man på magen så låter de om dom hehe, plus så va där chocklad ägg... :), Cassandra gillade påsk presenten! :)
men hon fick godis å Chips vid 18:30 efter de va de dusch dax för Cassandra å borsta tänderna, ny blöja å pyjamas (fick välling strax innan godiset) sen va de läggdax, kl 19:00 somnade hon! :)

nu tar jag de mest lungt här vid datorn,syrran ser på tv å kl 20 ska jag med se på TV.. :)
fram till kl ca 23, så tre hela timmar framför TVn ojoj.. hehe.
sen blir de nog läggdax eller möligtvi sita vid datorn en stund men de återstår å se.. ;) hehe.


hoppas alla har en fin påsk å allt de där.. :) kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0