Onsdag =))

en bra dag idag jag,syrran å min lilla Cassandra har vatt istan idag å gjort lite ärenden! :)
vatt på polishuset bla å fixat PAS till Cassandra hon var jätte ducktig!!!!!!!!! Det blev ett bra foto på första försöket hon sat stilla! :) i mitt knä dock syrran fick hålla upp en vit stor skylt för mitt huvud så jag inte kom med, haha! :) fotot blide göö bra!:)
jag tycker att den nya funktionen är skit bra asså innan var de ju att man va tvungen å ta ett foto i en fotoatumat men nu gör dom e direkt på polishuset där vid kassan osv.. fiffigt.. :) plus så e de inte sånt krongligt mer att örat ska synas osv osv. haha.. skönt de :)

Cassandra blidde jääätte söt på sitt pass foto! =)),på Onsdag ska vi hämta det så altså om 1vecka, de går ju fort =)) *sköönt*

så nu är min lilla snutta plutta oxå redo för att ut å resa! :) hehe.

ikväll blir de mest ta de lungt kolla tv osv.

ha de bra alla.. :) kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0