Söndag..

Söndag idag å har vatt sjuk i en vecka nu blöää på det asså!
Eller de började komma på söndagen å blide värre på Tisdagen.

Som turde så e jag bättre nu iaf skönt, ne nu ska jag fan inte tjata ijäll er mer me att jag e sjuk puck! :P

idag har vi mest bara slappat å tat de lungt.. :)
Syrran känner sig lite på g att bli sjuk nu hehe.
så kan de vara ibland. :P, ensålänge värkar inte Cassandra va sjuk så då blir hon nog nte de om inte syrran smittar henne förstoss.

ne nu ska jag inte skriva om sjuk alls hehe.. inte i detta inlägget iaf! ;)

ne jag ska intbe skriva mer alls fresten just nu för vet ej va jag ska skriva haha! :D

men ha de bra alla... kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0