Söndag.. :)

har mest bara tat de lungt idag... sen gick jag å Cassandra å familjen M på lekplatsen de va skoj... spec ungarna tyckte de! :), men de e alltid skoj på lekplatser å alltid skoj å umgos med familjen M.

Sen blide de handla på netto sen hem.. :)

jag vet ej om jag ska dra till kvantum idag ändå så.. för de finns bara 1-3 mål kvar me vällingt till min snutta plutta.. de va minndre än va jag trude.... så vi får nog palra oss iväg nu strax.
de e synd att netto inte säljer stor pack... de säljer ju bara små å desutom nesle jag gillar inte den såå mkt men har köpt den 2 grr på netto... =P semper is the shiiit.. ;)


ha en underbar dag alla goingar där ute... :) kramiz... :)

Kommentarer
Postat av: jasse

Wiiie...skitkul hade vi ju : p



Ah värre me vällingen, synd att de inte säljer de här för de e ju nära o bra!



Tack för dina färg & temaförslag till min blogg!



Kramiz till er

2009-04-05 @ 18:50:23
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: jasse

Nä de ösregnade ju inte, därför jag skrev "lite" : p



Förresten kolla in de nya bildlänkarna till dig & frugan ( : Sedan har jag även gjort en ny header till din blogg om du e intresserad?!



Kramiz

2009-04-05 @ 18:57:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: jasse

Mmm...visst var de!



Jag skickar en bild på din ev nya header via MSN strax!



Kramiz

2009-04-05 @ 19:54:30
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0