topp å skit blöää

inan va allt bra å e va bara bra å allt va på topp å allt de där å jag måde bra bättre än nånsin.. inte mått så bvra på länge..
men seeeen så nu i kväll vände allt å jag mår skit skit skit blöää på det..
å ibland vill jag gråta men de har jag ingen ork till.. dum ahuvudvärk jag e så trött p dig nu men jag börjar bli van.. å fan mår illa å har ingen matlust jobbigt..hoppas de snart blir bra igen!


idag lurade jag min mamma... min bror har me lurat henne idag men de va ett liite väll övedrivet lureri... han å min morbror lagade en maskin idag en rätt så stor.. (slipmaskin) å min bror (thomas) skickar ett SMS tillvåran mamma där de står "jag och Anders e på väg till akuten nu för jag fick (maskinenns namn) över benet så vi måste in nu medesamma"

å min mamma gick ju så klart på detta.. å blev aldeles kall i kroppen å tårarna va på väg... hon såg... framför sig att hans ben va helt krossat för den maskinen e stor å tung. men sen fick hon tillbax "april april"
å min mamma blev lättnad men samtidigt förbanad för sånt skämtar man inbte om..
å hennes Man pratade me hennes bror i tele.. å sa såhär till sin man "be anders  att säga till Thomas att han inte får skämta om sånt"
men jag förstår henne.. mitt april skämt va mer skojsigt å vi skrattade efter åt hehe.


jag ringde morsan å sa "hej mamma hur e de " hon "hejjodå de e bara bra hur e de själv"
jag "joda de går, du mamma hur gör man nudlar, asså hur tillagar man dom"
min mamma bara "ehh.. ja asså jag gör aldrig nudlar men de e väll bara till å hälla upp vatten i en kastrul å sen när vattnet kockar lägger man i nudlarna,men du bör väll veta hur man gör.. du äter ju de så ofta "

så sa jag "ja, men de va ett tagsedan nu så jag har glömt"
å hon bara  "amen annica då hur e de me ditt minne"
sen sa jag"april april"
å hon började skratta å sa "ja de va j tur de jag blev nästan lite rädd där" :p hehe.
o sen snacka vi lite till men pallar ej skriva mer om de  :P

men min bror Thomas gick inte på skämtet han bara häängde med å sa "ja du lägegr dom i ugnen" :P haha ;)

ja som man lurar sin mamma asså.. jag lär bli ett offer sen ju när Cassandra e äldre ;) hehe

lite torr nu.. men ha de skit alla.. haha- aprill aprll...
men ha de gutt,kram.

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad elakt skämt jag hade fan dödat honom.

2009-04-01 @ 22:42:13
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: jasse

Nä sådant skämtar man ju inte om...Men att döda honom för de som Emma skriver är väl verkligen att ta i hyter me fingret



Ditt skämt var ju enkelt men kul fnissar Lite roligt att din mamma faktsikt gick på de ( :



Själv har varken lurat eller blivit lurad idag skönt



Kramiz

2009-04-02 @ 00:54:40
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

haha menade inte döda är ett uttryck jag använder:P

2009-04-02 @ 14:14:47
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izzy

ahaha ja ditt april skämt var faktiskt roligt hahahahah ;) snuttan då ;) hehe wiiie imon ses vi ska bli skönt så jag kan komma på andra tankar <3 heehe



Puss pusss min sköna böna <3

2009-04-02 @ 18:45:58
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0