trååkigt å mår ej bra *suck*

ja jag har tråkigt å jag mår ej bra å hade de inte vatt för jag vatt sjuk hade jag gjort något roligt idag ju.. blöäää..
å jag har ingen matlust iheller... å jag saknar min mamma.. :$
inte ofta som jag känner mig så kass så jag vill ha min mamma vid min sida hehe.
Eller jo när jag bude hemma såklart, men inte när jag butt här! :P
men nu hade de inbte vatt fel för hon e en bra ompyslare! :)

Jag ska lägga mig tidigt idag för jag behöver sömn.
jag fick min mens idag så de gör ju inte saken bättre massa mens fucking värk me ju.. :/
blöää. men men man klarar sig.

som turde går de ju över både mensen å att jag e sjukis pukis.


Cassandra gick nyss å la sig,de e skönt,hon fick lägga sig lite tidigt idag för jag har ingen ork i kroppen alls.
Borde inte sitta här men allt annat e ju såå tråkigt.
blöää för å vara skikis pukis.

syrran har inte kommit hem än men hon skulle komma hem vid 19 tiden trude hon.

de ända jag gör e typ nyser,hostar,snuvar å har ont blöää
aja som sagt de går över! :D


ne jag pallar ej skriva mer men ha e bra alla.. kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Uuuuusch, tycker verkligen synd om dig : /



Skönt att C kunde somna lite tidigare ikväll så att du iallafall får lite egentid samt så pallar man ju inte så mycket när man e dålig!



Kraaamiz

2009-04-15 @ 18:40:02
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0