yes.. :)

jag e väärkligen på bättringsvägar SKÖÖÖNT!! har knapt ont i halsen mer... mest bara på moronen å kvällar osv... å  känner mig inte lika hänig som innan å de andra dagarna, men man får se, jag brukar ALLTID må som värst när jag vaknar.... :S men sen efter några timmar blir de bättre iaf hehe... nu e de mest snuva å hosta jag har kvar! :)
Skönt de  jhu hehe. Och lukt sinnet e betydligt bättre än va de vatt dom andra dagarna! :) tralalaa.. =))
skoj skoj, så nu hoppas jag bara att min lilla Gomma håller sig frisk så vi snart kan börja gå ut igen fan tråkigt å bara va inne blöäääää! spec nu i fint väder å allt jhu.. hehe! :D

Jag å Cassandra kanske tar en liten promenad imorgon.. :) för de känner jag att  vi behöver spec Cassandra måste få komma ut men även jag! :) för nu som sagt e de värsta över hihi! =)

har kollat på talang idag de va bra å skoj! :) hehe, å berg flyttar in va me nice :P

Syrran kollar på en film nu jag vet inbte vad den heter men den är på TV4+ iaf hehe.
men jag känner ej för å kolla! :)

Cassandra sussar så sött =) min lilla gomma..

ne nu ska jag inte skriva mer men ha de bra alla.. :) kramen.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Wiiiiiiie...skönt att du känner dig bättre ( :



Ja sommarkort måste man ju bara ha, ska vi oxå skaffa såklart. Ett MÅSTE när man bor i Skåneland hehe!



Kraaaaamar tbx till er tösabitar ( :

2009-04-17 @ 22:33:45
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0