Fredag,Lördag, tiden går fort!

Igår fredag så va jag på arbetsförmedlingen, fixa ärenden på banken och lite annat.. :)
sen gick jag hem.... sen drog jag till Arbetsförmedlingen igen på ett litet möte o sånt.. :)
efter de lämnade vi Cassandra hos min syster.. sen åkte vi hem jag duschade.. åt med mer.. åkte sedan till Malmö å träffade Maxson (Johanna)gick på festivalen med mera.. :) var med henne ca 2½ timmar sen åkte jag till Mackan, där va Macka, Lena,Annelie å Andy.. så satt vi där å snackade en stund.. sen gick vi på festivalen åt osv... Lena åkte hem vid halv tio, sen drog vi vidare.. hamnade i folketspark.. Andy drak 1 öl å 1 cider, jag 2 cider Annelie fanta å Mackan Pepsi.. =P
Izabella kom med dit me Lollo å Lizzy.. skoj å träffa dom, de värkade trevliga den korta stund jag hann träffa dom iaf.. =P
efter ett tag så sa vi hejdå till Izza å hennes 2 vänner, sen drog vi Till Mackan å bara slappade å drak apelsin juce.. :)
Jag och Annelie tog sista tåget hem.. kl 0:53 gick det.. vi var väll hemma ca kl 2:20, tåget stannade ju på de små stationerna me iomet de är festival.. så då tog resan 1 tim å 20 min å inte bara 50min.
Hade trevligt i går men förra året var säppet roligare ;)
Tack för igår alla som jag umgiks me igår :)


Idag lördag... vi vaknade gjorde oss iordning.. sen hämtade vi Cassandra.. :)
stannade hos syrran ca 1½ timme.. =)
tack för passningen! :)
idag blir e mest ta de lungt, kolla film, äta godis osv.. :)
vi åt nyss fleskfile,potatis å sallad! :)
innan idag åt vi pölse med bröd ;)
å Cassandra åt skruvmakaoner me köttfärsås hos syrran! :)


Tiden går såå fort... min gomma blev 21 månader igår.. ;)
bara 3 mån till hon fyller TVÅ år! :D
vet redan va jag ska köppa... inte allt dock, men en del.. :)
sen e de ju jul bara 1 månad å 10 dagar efter de så då måste jag komma på en massa  å köppa då! :) hihihi
skoj skoj! :D :D :D <3<3<3


ha de bra alla.. :)  kraamen.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tog tåget kl 0:53 och var hemma 1:20. Då kunde tågresan omöjligt ta en timme och 20 min. Det är ju bara ca en halvtimme. Så det är nog bäst för dig att lära dig räkna matte och kunna klockan!

2009-08-18 @ 12:22:50
Postat av: Annica

jag hade råkat skriva fel, men det är ju lätthänt, menade givet vis att vi var hemma kl 2:20 inte 1:20

ska ändra det nu... :D



så tack får jag väll skriva då! :D

2009-08-18 @ 15:32:17
URL: http://bumsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0