Lördag.

aww flåt Izza att jag skrev att jag kunde ses idag<3
men vi kan ses en annan dag! ;)
snaart.. innan busskortet går ut ;)
sen på Malmö festivalen me kanske ;)
plus så vill jag ju se din lya nån dag! :P

Skulle ju till min kärra mor idag... som jag hade glömt..
eller ja.. jag trude de var imorgon, men hon ringde nyss å sa att e va idag så jag ska ta ett tåg som går 12:22 eller 13:22
får se villket.. =P
blöäää tråk å åka tåg sen buss..... men de går ju så farligt e de ju inte! :P men ändå! ;)
somture kommer iaf min mammas man å hämtar upp mig å Cassandra vid deras busstation.... för den vägen hem till dom är sååå dryg att gå... de e ganska nära tar bara ca 10 min att gå... men de e lixom på vägen finns ingen trutear... så bäst att bli hämtad.. me bil tar de bara 1-2 min :P
*hjäääsp*
så trött jag e,


ska ikke skriva mer nu, men ha de bra alla.. :),kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0