Nice dag! :D

Ja.. i dag fredag har varigt en nice dag! :)
mötte Izabella på centralen vid ca 11:15 tiden :)
gick om kring lite istan/på festivalen... sen åt vi lite lunch.. :)
efter de gick vi omkring lite till... Cassandra åkte en karusell... å så köpte jag en balong till henne som föreställer Nasse..
plus så drog vi ett sånt snöre... Cassandra våga inte, så jag drog de till henne, så fick hon en rosa fin åsne Gosedjur! :D
ca 15-20 cm
hög kanske.. eller mer 15. Men hon blev sjukg glad för den! :D
hon kallade den för Bebis hehe... naaw! :D
just de Cassandra åkte karusellen med Izza.. tack Izza för att du ställde upp.. :)
plus så skulle Cassandra hålla Izza helatiden ihanden medan vi gick hehe! :)
plus TACK Izza för presenterna jag fick.. :)
bättre sent än aldrig hehe! :)
fick Axe Tvål å en deo plus ett par sjukt snygga boxer hon köpt när hon var i Serbien! ;)


trevllig dag de där.. :) plus sjuukt nice väder, lite förvarmt spec.. när alla ens lite mer somriga kläder låg i tvätten å jag va tvungen å ha svara jeans på mig... vi glömde ju vår tvätt tid här omdagen! :O
OBS! FÖRSTA GÅNGEN DE HÄNDE! på 1½ år.
Sånt som händer.

vi drak även.. ice slush.. de e sjukt gott å såå jvlans nice å drika när de e såå varmt som de var idag! :P
Cassandra fick givetvis smaka, å tyckte om de.. :)

Sen vid tre tiden gick jag å Cassandra hen å  Izza gick på sitt tåg! :)

Tack för en nice dag IzzeMizz, Vi hade skoj! :)
hoppas du med hade de! ;)

Väll hemma så va de till att städa lite, plus äta lite osv... Sen gick Cassandra och la sig tidigt för hon har inte alls sovigt middag idag... och gått en stor del av dagen plus åkt karusell plus denna värmen med mer tar mycket på en, spec.. en sån liten! :)
så hon la sog ca 18:30
vaknade ca 1 timme efter å ville ha vatten men somnade sedan om igen! :)
och har nu sovit sen des, jag å syrran åt lite sen igen plus städa lite till sen har jag badat/duschat ska snart göra rent till minna råttor.... :)
så nu har jag använt alla minna presenter jag fick av dig Izza.. dom luktade gott å boxerna satt bra plus är dom sköna! :) hehe..

Bilder finns btw på min bilddagbok, länken finns i spalten till höger, annars kan ni bara söka på Bumsibum :)

ha de så bra alla, sov gott, natti natt.. :),kraam! :D

Kommentarer
Postat av: izzy

ja det var jätte skoj det gjorde min dag så lite så :) hehehe det var trevligt skoj och åka barnkarusell hahahhahah :P runt runt runt och runt. låter som en nice dag heheh yeaah gött att dom passar underbart jue ;) wohoo ja bättre sent än aldrig hahhaha jag e seg av mig sory hahaha (A) puspsusss <3

2009-08-08 @ 13:01:12
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0