Onsdag och Torsdag!

Onsdag: vi åkte till våran mamma/mormor  åt lite frukost/lunch,åkte och handlade.. sånt vi skulle grilla med mera... :), sen när vi kom hem till min mamma i gen så..röjde upp i stalet och fixade.. :D :D :D
Sen började mamma å Annelie ordna köttet inför grillningen rullader (griskött va de) me hakadporjulök,hakad rödpaprika å becontärningar i.. sen rullade dom ihop de å sätta dit tandpetare så dom stanade så.. plus så manerade dom köttet med! :D, sen fick de ligga å dra lite sen blev de att grilla dom! :D
sjuuukt gott... min mammas man var med där såklart iomet hn bor där hehe, sen kom min morbror å hans tjej med och åt med oss! :)
till köttet hade vi kocktpotatis.. 2 olika potatisalader en med grillsmak å en vanlig... å en sallad.. grillade även majskolvar till dom som ville ha de, klart ville man det! :D sjuuukt jvla gott var de asså! :D
ca 1 timme efter maten va de dax för oss att åka hem! :)
Väll hemma va de bara slappa å ta de lungt! :)
Cassandra fick ca uppe ca 30 min sen sova! :)
En trevlig dag de där! :)
just det, när vi var på citygross å handlade, kött, läslk å anan tillbehör till maten.. så köpte även min mamam en leksaks gräsklippare till Cassandra! :D som hon bara äälskar å hon ville ha den redan i afäen haha, men fick så klart inte det! :)
hon köpte en sjukt fin miniräknare till sig själv i fin lila färg! :P haha ;)

Torsdag:
tog vi de mest bara lungt å gör de nu med..
syrran kollar på TV nu jag ska natta Cassandra efter detta inlägget.. läsa en bok för henne i min säng medan hon får sin välling sen pussa henne säga god natt å sov gott å att jag älskar henne å lägge henne i sin säng å gå ut från rumet... så sommnar hon så gott efter de :) blir lite sent för henne idag.. men hon sov en sen middag mellan 14- 16 sov hon... hon var så trött så hpon gick in i sovrumet å skulle försöka klätra upp i sin säng hehe när hon skulle sova middag hehe.. naaw... (spjälsäng) men ska snart bytas ut! :D
hon behöver inte höra på saga inan hon sover men de e något jag börjat med nu för hon älskar det! :)
plus så får man lute mys stund innan hon ska sova! :)
Har även badat idag o lute sånt! :)

Imorgon... så ska jag va med Izabella det var sen midsommar sist så de är ju ett tagsedan... för en stundsedan kom jag på att de är ju hässleholms festivalen.. så de kan ju va kul å gå o kolla lite hehe.. hade inte en tanke på de alls när jag bestämde dag Med Izabella! :)
passa ju bra! :) hehe..

tycker de e synd att jag inte kommer gå med min syster J, för hade så gärna velat att nån av henens äldre barn ska åka karusell med Cassandra... för vill inte att hon ska åka själv jhu..
å vissa e så trånga så en vuxen inte får plats i dom jhu.. :/ för isåfall hade jag kunat åka med henne.
men vi får se! :P

Ha de så bra alla! :).. kramen

Kommentarer
Postat av: emma

han gjorde slut pga av B han sa han älskade mig men inte var redo för barn o allt B innebar

2009-08-06 @ 21:19:40
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: emma

ja han visste jag hade barn innan vi blev tillsammans så känns ju skit att han valde att bli tillsammans med mig när han visste jag hade barn

2009-08-06 @ 22:27:33
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0