Tisdag! :P

Har varigt på 2st möten idag, de gick sjukt bra på båda två! :D
båda mötena varade 1 timme! :P
de första började kl 11, då hade jag Cassandra med mig... slutade kl 12, vi gick hem Cassandra fick sova midda.. Annelie var ledig från jobb så hon var hemma med Cassandra! :)
kl 13
, var nästa möre... slutade kl 14. Gick in om netto och handlade lite, sen när jag kom hem sov Cassandra fortfarande!
men vaknade efter 10 -15 min som jag vatt hemma! :) hehe, så syrran satt barnvakt men kände inte av de hehe..

annars har jag mest bara tagit de lungt.. ;)
har ven vatt och hämtat paket idag... 1 på satatoil och 3 st på kvantum! :P

Lämnade mitt aldra första negativa idag på tradera!
det var om den kjolen till Cassandra jag har skrivit om tidigare...
de var så här..
jag fick inget vinnarmejl!
så efter ca 2 veckor kontaktade jag dom.. skrev ett mejl där det stod typ sähär..
"Hejsan den 10 juli vann jag en hjol av er i stl 86/92 mörkgrå med rosa på sidorna och en stjärna på kjolen, har hitils inte fått ett vinnarmejl av dig, och det har gått 2 vecker snart, Jag vet inte om de kommit bort (1?) som det kan göra ibland, men vill du vara snäll att skicka ett igen, även frakten så jag vet hur mycket jag ska betala exakt, Mvh Annica (Bumsibum1)

sen väntae jag nån dag... och fick ett svar som löd..

"Jag skickar altid ut mejl så det måste ha kommit bort"
sen så stod de bara kontonr..
men INTE frakt..

så jag skickade ett mejl för 1 -1½ veckasedan

som löd..
"tack, men kan du vara snäll att ange frakten med så jag kan betala den med! Mvh Annica (Bumsibum1)"

Sen har hon inte svarat på de mejlet!
så jag skickade negativt på henne..
yterligare ett mejl kan ju inte försvinna tycker  man jhu!!
om de första va försvunet ens... jag börjar tvivla på de!
syn det ska bli så! :(
men men..


ha de så bra alla.. :),kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0