Torsdag=P

Varigt en lång dag idag! :P
Lämnade Cassandra på dagis de gick bra! :D
gick hem.. åt o lite sånt.. :)
gick och hämtade Cassandra en timme tidigare idag för vi skulle på bvc.
Hon åt medan jag kom.. :)
de var kalas på dagis idag... en flicka fyllde 5år.. :)
så de va lite glass innan.. :)

på bvc gick de helt ok, Cassandra VÄGRADE att bli vägd hehe.. naaw snuttan då!
hon va så trött så trött efter dagiset ju å inte sovit middag.. =P
men längden fick vi iaf.. ;)
den är nu ca: 80½ cm.. :)
i maj månad var hon ca 78cm. =)

sen kom vi hem åt chillicocarne.. annars har vi bara slappat o sånt... nice :)

man är rätt trött... Cassandra vaknade till vid 4-halv 5 tiden hon kunde somna om igen rätt fort typ medesamma men jag kunde inte de.. :( så låg vaken sen dess till vi skulle upp, men men sånt som händer :P

imorgon är de en ny dag, dagis för Cassandra.. å så ska jag städa kan va skönt å städa barnfritt ibland, känns som man får mer gjort då :P på en kortare tid! :P
efter dagis ska vi hem till min kära mamma! :)
sova där antigen till lördag eller till söndag de får man se! :P

ha de bra alla.. :),kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0