Måndag =))

idag har jag å Cassandra mest slappat.. :)
sen gick vi åmätte upp Emma å Benjamin på Centralen =)
å fikade me dom.. B sov dock! :) hehe. Men han va trött vatt igång heladagen ju så inte så konstigt.. den lilla söta! :)

Nu tvättar jag å Cassandra men de värkar som om den ena maskinen e sönder.. :/
men men så e de ibland.. :P

måste köpa svart hårfärg så syrran kan hjälpa mig å färga håret =)
man får passa på nu när hon e hemma ju hehe =)

humm va ska vi äta idag.. vet ej.. man får se va de blir hehe.
hade behövt diska.. :)
men orkar inte de just nu..

ska snart smörja minfina Tatuering =)
glömt å göra de innan idag så får göra de nu strax så fort jag e klar här.. :)
Cassandra e massa trött å hade behövt spova 1 timme.. men jag kan inte lägga henne nu för ska sätta tvätten på tork om ca 30 min.. å då vill jag ju ej lämna henne här ju.... även o hon bara sover men ändå.. de vill man ju ej..

ne men ha de  så bra alla =)) kram..



Kommentarer
Postat av: emma

var skojigt att träffa er <3

2009-02-02 @ 20:22:58
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0