min lilla snutta plutta..

ja då va vi hos docktern idag då..
Cassandra har öroninflammation.. min lialla snutta plutta.. å så e hon röd i halsen..
så nu går hon på antibeotika å hustmedecin!
den lilla gumman! :)

När vi va där frågade Läkaren om jag å Annele (syrran asså var ett par hahahaha! :P
hon sa så här... "jag bara undrar men e du en extra mamma eller....."
så sa Annelie "nej jag e moster"
så s adoktern "jasså okej där ser man för man vet ju inte nu förtiden.. de finns ju 2 mammor å ingen pappa me ibilden"
=P haha! :D

Cassandra grät en del under undersökningarna.. å jag fick hålla i henne... å.. de som läkaren tyckte va bra när hon grät va när hon kollade halsen på henne... men inte dom andra undersökningarna hehe.
hon lyckades bara kolla ena örat... så vet ej om de e i båda eller bara ena.. (vänster)
men.. ja.. ivillket fall som hälst så hjälper ju medecinen ändå så om de e i ena elller  båda!  ^^

så de va lite om.. Tisdagen.ha e bra alla!:) kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaw men stackars lilla Cassandra, men skönt att ni äntligen fick tid till läkaren och så har hon ju fått medicin som snart kommer göra henne frisk igen!



Det är så vanligt just nu, ja öroninflammation alltså.



Kramiz från 3 tösabitar ( :

2009-02-10 @ 19:07:11
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Fick hon den medicinen jag sa eller?

Aaah men vem e Benjamin? :S



Va göres annars ikväll?



Kramiz

2009-02-10 @ 19:51:05
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

naw stackaren. krama om henne från mej

2009-02-10 @ 21:13:05
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0