stolt mamma, ja vem e inte de.. men ändå =))

fy fan va jag e stolt över min lilla lilla Gumma!:)
asså hon tar sina medeciner såå bra trots att dom e skit äkliga.. hostmedecinen vet jag ej va den smakar dock.... den smakar nog bättre än pencellinen dock..men pencellinen e inget vidare men hon tar den iaf ducktig tös mamma har! :D
men ja hennes min säger inte att den e god precis :P haha! naaw såå söt!
jag gillar värkligen såna spruter man ger flytande medecin med... TACK för att dom finns asså! :D
för de går inte alls lika bra me en sån skedd man kan få till som hon hade/har till sin alvedon...
de går helt enkelt inte me en sån skedd men me en sån sputa går de! :D
så för ett tagsedan hade hon ont de va 1 -2 månadersedan minns ej exakt å då gick de bra me en sån spruta då me när hon fick de i alvedon! så spn spruta rekomenderar iallefall jag framför en sån skedd... å ja sen betyder ju inte de att alla tycker så! :) hehe.

Från en sak till en annnan.. fy faaan va jag älskar min blogg asså! :D
ja både att skriva i den å hur den ser ut! :D så TACK  J igen för att du gjort min blogg så fin å att du fick mig att skaffa blogg! :) hehe.
har skrivit blogg nu sen den 20 juli 2008 altså i så många som Humm va blir de nu då.. snart 8 mån.. :) ?!

å ångrar inte att jag började! :) hehe. Älskar detta asså! =)
har sktrivigt 265 inlägg.(me denna)

skriver allt mellan 1 - 3 st om dagen typ!
går nog aldrig nån dag som  jag inte skriver.

Blogg e nice å ha! :D

pratade nyss me min mamma i telefoooneen! :)

ne men ska snart börja tänka på å göra mig iårdning å sånt.. :)
ska träffa min syster å hennes barn vid bussen kl 16:50 =)
så går hemmifrån ca 16:40 :P
sen ska vi in å hämta biljeterna till filmen å barnen ska få välja va de vill äta å drika till filmen ja så klart ska även jag å syrran göra de! :) hehe

snart ska jag ringa lite samtal.... gör inget annat känns de som hehe.. men ja så e de ju ibland när man har barn osv osv.. å hoppas på att hon kan svara lite NU då!
så ma kan komma igång nån gång me å iaf ha Cassandra i kö till dagis.
FAN FAN FAN varför e jag såå lat varför ansökte jag inte om de tidigare.. men jaaa.. bättre sent än aldrig elelr va säger  man ;) hehe..

ne ha de bra alla! :) kram.


Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.hassleholm.se/14159 där finns blanket som du kan skriva ut o skicka in....

2009-02-11 @ 18:20:03
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0