Fredag idag då ^^

mm.. då va de fredag å jag å Cassandra e PROPP mätta! :D
spagetie å kötfärsås blide det idag guuudiguuudi... =))

å Cassnadra åt mkt! :)
råttorna har med fått=))


Cassandra e sjukt trött.. men hon får vänta me att sova tycker jag.. .
för kl e bara 20 i 5, å lixom skulle hon sova nu så lär hon vakna å e pigg lagom till jag ska gå å lägga mig hehe.. :P
så hon får vänta jag får försöka hålla henne vaken så gott de går hehe =)
visst jag kan ju lägga hennne å väka henne om 1 timme... men ne.. tror häldre jag försöker ha henne vaken till iaf kl 6, hälst kl 7 =)

ha de bra alla...åter komemr kanske sen ;) hehe..kramen.. :P

Kommentarer
Postat av: emma

ja det kan vi göra bara säga till sen när du vill=)

2009-01-30 @ 22:59:56
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0