Heeeemmma =)

nu e vi hemma vatt hemma humm.. kanskle 1 timme max 2 =P
sköönt.... men klart att man saknar landet=) hehe..

vi åt tacos när vi okm hem mkt gott! :D
inte ätit de sen nyår så de satt fin fint! :D

fan så trött jag e ska lägga mig tidigt ikväll=) hehe.

borta bra men hemma bäst.. :P

om ca 3 timmar ska snutta plutta soova! :)

ne orkar ej skriva såå mkt mer nu... har nyss lagt in bilderbna från i halmstad pådatorn men vet ej om jag pallar ladda upp dom i dag på min BDB eller ej de får vi se... :) hehe...

ha de bra alla ciao trevlig söndag=)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Välkomna hem och tack för alla dina kommentarer ( :



Ni verkar ju haft de helmysigt...fast som du säger:

"Borta bra men hemma bäst"



Kramiz

2009-01-25 @ 21:06:07
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

ja du har helt rätt. Det känns mycket bättre nu när det har tagit slut känns mycket bättre än att vara tillsammans med honom.

2009-01-25 @ 22:17:52
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0